Mn vriend op t paard !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Let_be

Mn vriend op t paard !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 18:32

Afbeelding
Met Max (helaas in moeten laten slapen).
Afbeelding
Met Ozzy
Afbeelding

Hahaha, tsja hij kan al paardrijden Hij heb t nogal druk (tsja smid), maar springt voornamelijk.

Margriet_

Re: Mn vriend op t paard !

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:35

Zo leuk hoor! Die van mij kan al wel op het paard zitten en stappen gaat ook nog maar verder!?!?

Lau_Ra

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 18:47

leuk hoor zo;n vriend die ook van paarden houdt!! ziet er netjes uit hoe hij springt!! wat was er met max dat ie ingeslapen moest worden?

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 18:59

lau_gitano schreef:
leuk hoor zo;n vriend die ook van paarden houdt!! ziet er netjes uit hoe hij springt!! wat was er met max dat ie ingeslapen moest worden?

Was einde verhaal met zijn benen, had teveel pijn om te blijven leven. Was echt zijn maatje, jammer. Ik heb hetzelfde gehad met mijn vorige merrie, alleen die leeft (gelukkig) nog (had goed papier, nu fokmerrie).

Hij heeft het nog steeds over hem.

Haha vrijdag gaan we samen lessen (springen)

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 19:07

Haha eindelijk foto's van de befaamde hoefsmid !!!!!!
Super dat t zo goed gaat.. Nu willen we natuurlijk ook foto's van vrijdag, en goed ingezoomd op zn hoofd ook

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 20:38

Hahahaha Vrijdag zal denk niet lukken. Maar ik weet nu al dat we flink gepest zulle worde door onze instructeur, die kent ons beide ook al zo lang (ik kwam er toen was ik 4 en hij 15/16).
Af en toe wel eens: 'Zit nou eens stil, kan je je energie ergens anders voor besparen, bijvoorbeeld als ie weer langskomt' of 'Doe je wel rustig aan met m'