Leuk weer, dat je weer de moeite neemt om naar mn shettekind te kijken.
Ik heb weer foto's van werk aan de lange lijn met mn shetlander. De eerste groep is van vorige week zondag (2 okt) en de tweede groep is van afgelopen zaterdag (8 oktober)
Bandages, voordat daar weer vragen over komen: Doordat we nog niet zo handig zijn wilde hij nog wel eens met zn ene voorbeen tegen zn andere voorbeen komen bij het wijken. Het gaf mij net dat beetje rust wat we nodig hadden als ik hem bandages omdeed. Afgelopen zaterdag was de laatste keer dat hij ze omhad omdat het nu goed gaat. ik zie ze als een tijdelijk hulpmiddel om over een bepaald probleem te kunnen komen. En als het probleem dan opgelost is, dan neem je het middel weg.
nu de foto's
Zondag, 2 oktober:
hij had er niet echt zin in...

volte inzetten

stappen

pasje wijken... helaas heb ik geen betere foto. Het ziet er nu behoorlijk belabbert uit, maar hij doet het over het algemeen echt wel netjes.

drafje tegen het zonnetje in...

en nog een de andere kant op.. ook tegen het zonnetje in

in het zonnetje is het wel warm... pff

aan .. uhh... springen? in galop. haha! eerste keer voor hem, en rechts is al niet zn sterke kant.

en een stukje door laten galopperen... ik moest me daar een partij hard rennen om m bij te houden! haha!
Helaas begon het nu hard te regenen, dus was mn fotograaf opeens fietsen...Met de camera!!
nu dan de foto's van afgelopen zaterdag 8 oktober.
Deze zijn over de periode van een kwartier gemaakt. Hiervoor had ik al wat gewerkt met hem, tot we opeens bedachten "goh, zullen we foto's maken" en na een paar foto's was de kaart van de camera vol :@ maja, toch nog wat foto's kunnen maken. hier komen ze!

uhh...
ben hier mn teugels op maat aan het maken.
waar oww waar is mn contactteugel gebleven...

men zet een volte in... men kijkt.. men draait het lichaam mee... maar je vergeet je paard een halve ophouding te geven. Dan krijg je dit effect!

drafje...

auw.. lekker confronterend weer...

best een mooie foto (voor ons niveau dan he...
)
de laatste alweer.
Opbouwend (!!!) commentaar is van harte welkom!
Volgende week heb ik waarschijnlijk een "extra oog" wat mn fouten direct al naar mn hoofd schreeuwen zal, maar tot die tijd moet ik het gewoon nog even doen met jullie opbouwende commentaar.
Groetjes, Lacuna
PS: en ik maar denken "goh zeg, dat koppie past eigenlijk helemaal niet bij zn lichaam." maar hij is gewoon moddervet :| nou ja, dat trainen we er wel weer af (hij heeft door ziekte een tijdlang alleen maar op het land gestaan zonder te werken... tja, dan kom je aan
)
Haha..
!!