Rhoda aan het werk!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Rosa

Rhoda aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-05 20:10

Vanmiddag Rhoda maar weer is gelongeerd, ze liep wel lekker. ik ben dik tevreden vooral omdat ik veel buitenritten doe en weinig dressuur. ik weet dat ze af en toe een beetje te diep komt, maar ze heeft een aardige ondernek dus afbuigen gaat niet al te makkelijk!
foto's staan niet helemaal op volgorde.

Afbeelding
Rho is er klaar voor!!

Afbeelding
lekker losstappen

Afbeelding
lekker drafje

Afbeelding
uitstrekken

Afbeelding
galopje

Afbeelding
even stappen tussendoor

Afbeelding
weer drafje

Afbeelding

Afbeelding
moe, maar voldaan!

Afbeelding
lekker uitstappen

Afbeelding
en toen mocht ze weer lekker in de wei

en wat vinden jullie van haar?

_Rosa

Re: Rhoda aan het werk!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 12:53

helemaal niemand

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:54

Is het je eigen paardje ? Niet meer van de jongste waarschijnlijk .. Maar ze heeft nog een aardig gezichtje .. alleen is ze wat magertjes ..

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 12:56

Leuk beestje, maar het lijkt net alsof ze een hele vreemde nek heeft...
verder ziet het er goed uit

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 12:58

bonitobol schreef:
Is het je eigen paardje ? Niet meer van de jongste waarschijnlijk .. Maar ze heeft nog een aardig gezichtje .. alleen is ze wat magertjes ..

ja het is mijn eigen, ze is nu 22 dus..
het klopt dat ze dun is, en dan heeft ze nu nog een wintervacht dus valt het nog niet eens zo op, maar zolang ik haar heb is ze al dun, heb haar vorig jaar een tijd heel mooi gehad maar op het moment toch weer dun maar ze krijgt meer als genoeg eten!

babyboo schreef:
Leuk beestje, maar het lijkt net alsof ze een hele vreemde nek heeft...
verder ziet het er goed uit

bedankt, ze heeft een best een dikke ondernek dus misschien dat dat vertekend

laverite

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 13:01

@rhootje : ja dat geloof ik best .. oudere paarden kunnen best een stuk vermageren.. Zelf ken ik 2 pony's van begin de 30.

één waarvan je echt ziet dat ie oud is ( ook mager & grijzig in het gezicht ) en eentje waarvan je denkt dat ie 16 is nog lekker dik en maar klein beetje grijzig in gezicht

dat hangt idd ook van paard tot paard af

super dat ie op zijn oude dag nog bij jou mag blijven .. ik ken veel mensen die hem zouden wegdoen en een ander zouden nemen ! respect !!

_Rosa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 13:06

bonitobol schreef:
@rhootje : ja dat geloof ik best .. oudere paarden kunnen best een stuk vermageren.. Zelf ken ik 2 pony's van begin de 30.

één waarvan je echt ziet dat ie oud is ( ook mager & grijzig in het gezicht ) en eentje waarvan je denkt dat ie 16 is nog lekker dik en maar klein beetje grijzig in gezicht

dat hangt idd ook van paard tot paard af

super dat ie op zijn oude dag nog bij jou mag blijven .. ik ken veel mensen die hem zouden wegdoen en een ander zouden nemen ! respect !!

dankjewel,
rhoda is ook aardig grijs in het gezicht en wat magerder maar als je aan het rijden bent en dan vooral buiten, dan denk je soms dat ze net onder het zadel is, steigeren en zo hard als ze kan galopperen!!

ik heb wel eens overwogen om haar weg te doen vooral toen ze voor de zoveelste keer weer een blessure had, maar ik heb haar toch gehouden en op het moment is ze beter dan ooit, ze rolt zelfs weer

ik heb wel al een ander paard maar die is nog geen 6 maanden haha, en rho mag net zo lang bij mij blijven tot ze niet meer kan!

chessiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-05 20:34

heey roos
leuke foto's van rhootje
en je moet die van mij en spartan ook ff bekijken.. maar het lukt me niet helemaal.. ik krijg nu alleen maar links en de foto's niet zo.. maar daar vraag ik je wel naar op school