Ze zijn erg donker en op het verkeerde moment genomen, mn moeder stond te praten.
Ze liep fijn en gaat fijn vooruit. Ze is nu ongeveer een maand zadelmak en twee weken thuis.
Ze is in de omgang echt super, echt heel braaf en nuchter en ze vindt het fijn om aangehaald te worden.
Ook zijn we vandaag een klein stukje naar buiten gegaan. Vroeg geleerd is oud gedaan he..
Tips zijn welkom, commentaar is redelijk zinloos, want het betreft hier een heel jong dier waaraan nog veel veranderd moet worden uiteraard! Maar tips over hoe je het beste met een jong paard kunt rijden zijn van harte welkom!
O ja, en ik heb niet mn knapste outfit aan. Ik voel me niet zo fit, dus ik heb er niet op gelet, tot mijn spijt. En mijn handen hoef ik ook weer niet zo laag te houden.
Toch weer stiekem ezel spelen.
BRAAF!
Stap. Donker en ik geef hier wel erg veel teugel, ik denk dat ze heel braaf was.
Draf, ook al niet zo'n knappe foto.
Draf, ik wil afwenden, dat moet je bij een jong paard goed duidelijk maken hehe. Vandaar dat ze wat uit balans is en wat op het linkervoorbeen valt.
En galop. Echt op het perfecte moment genomen
Iets beter.
En nog een stukje naar buiten.
Ik hoop binnenkort mooiere foto's te kunnen plaatsen.

!
Ik heb een half jaartje (voor de verkoop) op een Florestan merrie van iemand gereden, was een erg werkwillig paard, Florencio is nog beter dus dat gaat helemaal goed komen!