Het zijn de eerste fotos dat we 'echt' rijden (van aan de longe de eerste keer erop wel fotos, maar dat is anders)
Dus ik wordt nu ook pas geconfronteerd met mijn fouten.
Ik zie zo al een heeeele hoop dingen waar ik volgende keer echt iets mee ga doen, ik zit bijv heel erg naar voren. Ik weet wel hoe dat komt, namelijk door mn BP. Normaal doe ik met 'dressuur' die ook uit, maar we gingen nu springen (dat was athans de bedoeling) en dan heb ik hem wel nog aan.
Verder lijken mn beugels ontiegelijk scheef? Daar morgen dus ook ff naar kijken, klopt iets niet.
Verder loopt ze nog best op de voorhand, maar het is dan ook een 3 jarige die net 2 maanden onder het zadel is... Zij, maar ook ik, moeten nog veel leren, dus dat komt allemaal wel.
Het springen ging helemaal niet, ze was ontzettend jolig en als ze die hindernis zag nam ze een spurt er tussen uit richting die hindernis.. Ze vindt het zo leuk.. Als ik haar laat gaan blijft ze springen. Dus ben maar gestopt, want we doen het of met mijn controle of niet.

:D

trouwens dat hoofdstel hebik ook
hijs mooi he
Ze loopt best netjes onder het zadel voor pas 2 maanden! Ik vind springen alleen misschien net weer iets te vroeg voor 2 maanden onder het zadel? Maar verder echt netjes, rustig met je handen, bodyprotector super