Samen met Yanaika en haar paardje Dirk met wie ik samen zou rijden!

Hier net van start, ze hadden er zin in!!

Op het strand zijn we niet gegroomt, jammer dus geen foto's van ons op het strand, waar het heerlijk rijden was!
De grooms stonden in het bos te wachten!

Dit is de enige nog beetje duidelijke foto van het groompunt!

We reden redelijk hard dus keurig rond de 2 km voor de PA gaan stappen!
Hier zijn we bijna op de PA!

Op de PA werd er in de mulle buitenbak gecontroleerd, dit was geen succes, want Latoy wou meteen rollen en zat zich vreselijk op te fokken dat het niet mocht.Ik haar gauw uit die bak gesleept en daar verder gegaan, oh wat was ze boos!
De HF was gelukkig wel 60 (precies op het randje dus) dus we mochten door, want Dirk had heeeel netjes 40!

Blijf van me aaaaaaaaaaaf!!!

Helaas geen foto's van de finish!
Die was ook weinig spectaculair om te zien, we waren nl te vroeg binnen dus kwamen we zo langzaam mogelijk stappend binnen. (uiteindelijk waren we een minuut of zo te vroeg)
Tot mijn grote ergernis liep Latoy zich weer onmiddelijk op te fokken toen ze het terrein opkwam maar gelukkig was de HF op de finish toch weer 60, goed dus!
Dirk had 56, ook primadeluxe!
Paard lekker afgezadeld en groom Djilan aan de wandel met Latoy!

Ik trapte daar nog lekker in de hondenpoep!
Ik was verder nog echt dom bezig!
Ik was helemaal in de war en vergat helemaal dat ik nog naar de nakeuring moest, meestal rij ik klasse 2 en ik had helemaal in mijn hoofd van klasse 1 lekker snel klaar, dat ik mijn hesje en vetkaart al had ingeleverd!
Ik wou al bijna naar huis toen het me nog te binnen schoot, vetkaart weer terug gehaald en naar de nakeuring!!!

Dat ogen kijken is niet Latoy haar hobby, maar het is weer gelukt!
De nakeuring was helemaal goed, HF 48 en Locomotie weer een A!!!
Helemaal tevreden dus!
We zijn ook zowaar niog vijfde geworden en dat was een hele leuke afsluiting!
Latoy stond weer om 15.15 in haar eigen wei en was ook heel tevreden met zichzelf!!!
We hebben een leuke dag gehad!
Op naar Wanroij, maar dan weer klasse 2!
en wat is ie groot, leuk dat het zo goed gegaan is