grondwerken en rijden

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

skey

grondwerken en rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 19:58

ik heb hier nog nooit echt wat geplaats, lees af en toe wel mee maar nu wilde ik mijn lieve schat hier toch ook eens voorstellen terwijl we wat aan het spelen zijn.
het rijden ziet er nog niet uit maar aramis is nog niet lang zadelmak en dus wil ik nog niet te veel van hem vragen en vooral hem eerst zelf zijn balans laten vinden want die is nog verschrikkelijk zoek hier op het filmpje.
hier de link met de filmpjes:

http://www.bartenkim.be/kim/11juli2005/

cherish

Re: grondwerken en rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 16:36

wat heb je een stoer paard met die stippen! leuke filmpjes ook

Evenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:25

Ik kan ze niet bekijken Kim, echt heel erg jammer ik had jullie graag eens in actie wiilen zien!!!

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-05 22:58

Ik had ze allemaal al eens gezien op het NH forum Kim, maar heb nu weer genoten van Aramis, wat doet hij het toch goed he?
Zag gelijk ook dingen die bij mij nog niet goed zijn, zoals te korte teugels bij de 9steps backwards, daar ga ik morgen gelijk weer aan werken.
Nou en post hier maar vaker hoor, Aramis is de moeite waard om vaker naar te kijken, zeg al het is me favo Pipi paard met zijn bijzondere stippen

skey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 23:11

dank jullie.
hé evenaar, ze staan ook in men profiel op het NH forum. (quicktime formaat) zijn al een tijdje ouder hoor. ondertussen zijn we gelukkig alweer wat beter. (altijd evolueren hè, anders word het saai)
@ brenda: van die teugels, t'is meer feeling hoor. als amon goed reageert op kortere teugels, geen probleem. maar als het wat langer lukt kan je het sneller aanleren op alleen je zit en focus. dat lukt nu al goed. achteruit denken en hij snapt het.

enne, ik denk dat pipi jaloers zou, zijn stippen zijn net ietsje talrijker dan haar paardje de zijne

Amon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-05 23:47

Ja hele stukken gaan steeds beter op lange teugels, we oefenen gewoon door, op een dag valt bij ons beiden wel het eurokwartje