Vision @ dressuurwerk !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Coberlina

Vision @ dressuurwerk !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 19:00

hey
vandaag heb ik Vision weer gereden. Gisteren had ik ook nog 20 min zonder beugels gereden. Toen ging het goed. Vandaag was hij vrij voorwaarts (geen idee waarom ) en was het weer een pak moeilijker om hem te zitten.
Ik heb onder andere wel al gezien waaróm ik zonder beugels moet trainen sorry voor mijn houding. Mijn handen gaan dikwijls ook alle kanten op behalve de goeie... Ik weet waar ik aan moet gaan werken (en zeer dringend liefst)

na drie minuten losstappen had ik het al warm Hier ging ik net stoppen om mijn bodywarmer en trui uit te doen.
Afbeelding
Ja ik ben plots veranderd in een zak aardappelen vandaag
Afbeelding
Hier zit ik weer rechter, maar mijn benen leiden ook een eigen leven
Afbeelding
Voorwaarts ging hij wel
Afbeelding
Afbeelding
Hij was heel fanatiek vanmiddag het schuim stond dan ook tussen zijn billen
Afbeelding
in galop wordt hij inderdaad nog soms sterk en zet dan zijn rug vast. Wat resulteert in ik die niet kan zitten en ga hangen aan de teugels. En dan krijg je dus dit
Afbeelding
Afbeelding
opnieuw studeren voor aardappelzak en als ik mijn handen lager houd, zal Vision misschien ook wat meer ontspannen *zucht*
Afbeelding
En... last but not least!!! Ja hoor, hij begint steeds beter te lopen! Laat ons wel hopen dat het in stijgende lijn verder gaat
Afbeelding
Ik ben trots op het feit dat hij zo kan strekken. Hij heeft nl hko niv 3. Ja, ik zit hier enorm beroerd en wat ik in godsnaam doe met mijn handen is ook voor mij een raadsel. Ik ga er alleszins heel hard aan werken dat ik nooit nog zoiets op foto's van mezelf moet terugzien
Alle commentaar welkom!!
xxx

abcde

Re: Vision @ dressuurwerk !

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:03

jeetje oefkatrol 3 ??? hoe oud is dit paard aan ze naam zou ik 3 jaar zeggen?? de foto zien er goed uit hoor en ja ja houding vindt ik best mee vallen hoor! je weet waar je op moet letten

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:10

heyhey!!

Ik vind dat he houding 100% meevalt hoor!!
je weet waar je op moet letten ja! En dat is het belangerijkste..togh..?
Je valt miss afentoe wat voorover, mja wie doet dat niet..? ik iig wel...
Kvind het echt een leuk paardje!! heel veel suc6 der mee..

groetjes!!

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:17

hey kim!

Vision loopt echt zovéél beter zonder ijzers dan met eh!? super gewoon! Hij ziet er goed uit, en vooral gelukkig en dat is wat telt, niet

Ben blij dat het zo goed gaat met hem (ps: we moeten nog een keer afspreken om rijfoto's te komen nemen op Hicewa eh Is al lang geleden vind je niet )

xCarlyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 19:22

leuk paardje!! Je past er heel goed op hoor!! en je houding valt ook wel mee... Probeer hem wel wat dieper in te stellen.hij loopt met zijn neus voor de loodlijn. Succes ermee!!

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 19:40

@abcde: Vision is 12 jaar. Het is wel een kwpn, maar zijn stamboeknaam is Liguster. Toen ik hem kocht kreeg ik er geen papieren bij. Ik heb hem toen Vision genoemd (en dat blijft zo in de omgang) later heb ik ontdekt dat hij gechipped was en heb zo ontdekt dat hij wel papieren had.
xxx

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 19:44

@ MAX: dank je wel. Ikzelf vind het er vreselijk uitzien (mijn houding dan en op sommige foto's ook vision zijn houding ) maar ik ga er hard aan werken

@ Quirinake: ja het is stukken beter he. Ik ben zo ontzettend blij. En al helemaal dat dit unieke moment op foto vastligt Binnenkort kom ik wel nog eens langs om foto's te nemen van jou en Quirina En Forpietje ook??

@ carly22: dank je wel. Ik heb het ook gemerkt dat hij wat dieper mag ingesteld worden. Ik ga er rekening mee houden en aan werken

xxx

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 20:06

Het viel nog wel goed mee zenne Kim, ge zijt soms nogal te streng voor uzelf

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 21:25

dank je wel
Ja ik ben streng voor mezelf, maar ja. Als je alles aan jezelf toelaat, kom je nergens he. Ik wil graag goed kunnen rijden en daarvoor moet je heel hard werken aan jezelf en heel veel afzien
xxx
ps: naima ik keek in je profiel en je hebt de allermooiste foto er niet opgezet van Lisanne!

Megan_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 21:32

Heee hee..

Nette foto's Je houding valt best wel mee. De laatste foto echter, is ze schouder wel vrj waardoor hij zijn been mooi naar voren weg zet, maar wat doen jou handen

Lijkt of je net een volte inrijd en hij over de buitenschouder wegvalt doordat je je buiten hand afsteekt.

Y_DG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-05 21:39

Super goed! Je bent altijd welkom! Geef maar een seintje en ik ben er wel

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-05 22:01

Megantjuh schreef:
Heee hee..

Nette foto's Je houding valt best wel mee. De laatste foto echter, is ze schouder wel vrj waardoor hij zijn been mooi naar voren weg zet, maar wat doen jou handen

Lijkt of je net een volte inrijd en hij over de buitenschouder wegvalt doordat je je buiten hand afsteekt.

dank je
Na bestudering van die ene foto kom ik idd ook tot de conclusie dat ik een volte wou rijden, dat ik hem aan de buitenkant niet begrensde, en zo zijn schouder vrij was om zijn been zo te strekken
Idd, wat doen mijn handen? Eerlijk gezegd, ik heb er geen flauw idee van

Yuri: dank je: je weet me te vinden he
xxx

Coberlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-05 21:09

verdere reacties zijn altijd welkom
xxx