vandaag heb ik Vision weer gereden. Gisteren had ik ook nog 20 min zonder beugels gereden. Toen ging het goed. Vandaag was hij vrij voorwaarts (geen idee waarom
) en was het weer een pak moeilijker om hem te zitten.Ik heb onder andere wel al gezien waaróm ik zonder beugels moet trainen
sorry voor mijn houding. Mijn handen gaan dikwijls ook alle kanten op behalve de goeie... Ik weet waar ik aan moet gaan werken (en zeer dringend liefst)na drie minuten losstappen had ik het al warm
Hier ging ik net stoppen om mijn bodywarmer en trui uit te doen.Ja ik ben plots veranderd in een zak aardappelen vandaag

Hier zit ik weer rechter, maar mijn benen leiden ook een eigen leven
Voorwaarts ging hij wel

Hij was heel fanatiek vanmiddag
het schuim stond dan ook tussen zijn billen 
in galop wordt hij inderdaad nog soms sterk en zet dan zijn rug vast. Wat resulteert in ik die niet kan zitten en ga hangen aan de teugels. En dan krijg je dus dit
opnieuw studeren voor aardappelzak en als ik mijn handen lager houd, zal Vision misschien ook wat meer ontspannen *zucht*
En... last but not least!!!
Ja hoor, hij begint steeds beter te lopen! Laat ons wel hopen dat het in stijgende lijn verder gaat 
Ik ben trots op het feit dat hij zo kan strekken. Hij heeft nl hko niv 3. Ja, ik zit hier enorm beroerd en wat ik in godsnaam doe met mijn handen is ook voor mij een raadsel. Ik ga er alleszins heel hard aan werken dat ik nooit nog zoiets op foto's van mezelf moet terugzien

Alle commentaar welkom!!
xxx
)