Van het weekend waarschijnlijk foto´s van mezelf op hem maar heb nooit een fotograaf mee daarom maak ik vaak foto´s als mijn instructeur rijd!
Owja ik rijd nu B met 7 winstpunten met hem. We zijn nu dus bezig met voorbereiden op de L maar hij vind het erg moeilijk allemaal omdat hij 6 jaar voor de kar heeft gelopen en pas 1,5 jaar echt onder het zadel door is gereden.
Halthouden vind ie niet leuk, hier zie je dat hij zich er ook uit probeert te drukken.
Poging tot achterwaarts, dit is dus 1 van de dingen waar hij veel moeite mee heeft omdat ze voor de kar altijd voorwaarts moeten, dus hij is heel sterk naar voren.
De galop, nog zo´n moeilijk punt omdat hij dat nooit geleerd had omdat hij dat niet mocht voor de kar, het gaat met veel oefenen steeds beter maar het zal denk ik altijd zijn moeilijkste gang blijven.
Sjouwen kan ie wel
Knieactie!
Wijken met veel stellign omdat hij het nog moet leren.
Die bilspieren
Na het rijden nog ff relaxen:

,die heb ik lang niet meer gezien

om een paard te leren wijken is het alleen maar moeilijker als je hem teveel doorstelt, hij valt dan makkelijk weg over de buitenschouder, als je hem meer mee laa kijken in de richting waar hij heen gaat is het een stuk makkelijker!