Sunshine @ vrijheidsdressuur

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jen

Sunshine @ vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 20:24

Op mijn werk staan 2 paarden die ik verzorg (2 quarter horse's). Eentje heeft altijd bij het trickteam van de future guys meegelopen dus die kent aardig wat kunstjes. Bij ons mag zed van haar oude dag genieten en gaan we bijna iedere dag een bosritje maken. Hier een aantal foto's van wat ze allemaal kan.

sunshine
Afbeelding

Steigeren
Afbeelding

Afbeelding

Compliment
Afbeelding

Knielen / bijna liggen
Afbeelding

liggen
Afbeelding

Zitten
Afbeelding

Dit is jack het maatje van sunshine.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sidneey

Re: Sunshine @ vrijheidsdressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 20:30

mooie paardjes zeg , lijkt me ook een mooie omgeving en rustige voor de paardjes en jou om te werken en lekker buiten te rijden!

Altijd leuk om paarden van die kunstjes te zien doen, en dat ie zulk vertrouwen in je heeft dat ie gewoon zo gaat liggen, heeft dat lang geduurd voor die dat dee??

jen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 20:42

Nee heeft niet zo lang geduurt, zij kon het al voordat ik het kon dus ik heb het boek van nathalie penquitt erbij gepakt en ff doorgelezen hoe het moet. Toen ben ik aan het oefenen gegaan en nou gaat het steeds beter. In het begin rolde ze een keer en stond meteen weer op, nou blijft ze al wat langer liggen en staat ze op mijn comando op. Ze vind het heel leuk om te doen maar soms is ze iets ongeduldig.

NewGirl_BQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 20:47

haha zo cool
Die stijger!