Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

denice schreef:ik had ook het probleem, en echt de perfecte oplossing. het is dan wel niet een permanente oplossing maar je kan zo zijn evenwicht ontwikkelen en na een tijdje springt hij uit zichzelf uit.
je moet zowieso veel stelling vragen, en niet scheef gaan zitten. maar je moet dan op het VERKEERDE been gaan lichtrijden, en dat helpt echt. ze worden dan door evenwicht gedwongen met dat been aan te springen. (het goede) probeer het maar eens. daardaar springt mijn paard nu negen van de tien keer goed aan ipv fout.
succes!!
denice schreef:ik had ook het probleem, en echt de perfecte oplossing. het is dan wel niet een permanente oplossing maar je kan zo zijn evenwicht ontwikkelen en na een tijdje springt hij uit zichzelf uit.
je moet zowieso veel stelling vragen, en niet scheef gaan zitten. maar je moet dan op het VERKEERDE been gaan lichtrijden, en dat helpt echt. ze worden dan door evenwicht gedwongen met dat been aan te springen. (het goede) probeer het maar eens. daardaar springt mijn paard nu negen van de tien keer goed aan ipv fout.
succes!!
babyboo schreef:maar als ik de storende factor ben waarom springt ze rechts dan wel goed aan?
ik ga jullie tips vandaag maar eens gebruiken
daantjuhhh schreef:babyboo schreef:maar als ik de storende factor ben waarom springt ze rechts dan wel goed aan?
ik ga jullie tips vandaag maar eens gebruiken
Omdat jij iets doet waardoor hij dus rechts aanspringt.
Je hebt bijvoorbeeld ik schreeuw maar wat hoor! je zit meer op rechts...
Zodat hij dus altijd rechts aanspringt.
Er moet dus iets zijn waardoor hij rechts aanspringt een hulp die ij zelf niet door hebt.
Als het aan het paard ligt zou hij lijkt mij aan de longe ook verkeerd aan moeten springen?