I.v.m wereld-dierendag zijn er 2 weken lang allerlei aanbiedingen op dierengebeid, en daarbij vandaag dus wat activiteiten, ponyrijden en schminken.
De dag der dagen, de ultieme test: Bas mee als kinderrijpony naar mn werk.
En niet zomaar een kinderrijpony, nee een pony verkleed als boer.
Helemaal in het teken van de Welkoop : "Beleef het buitenleven"
Pet op, boerenzakdoek voor, van zn hoeven klompen geschilderd, kortom; weer lekker veel getuttefrut.
Het ging super vandaag, dat Bas het petje op wilde was al een grote overwinning, gezien hij nog steeds met zn orentrauma zit.
Bas viel goed in de smaak, zowel bij de kinderen als bij ouderen, en heb weer meerdere malen de vraag gehad 'wattie kosten moet?'

Het zat allemaal mee, lekker zonnig weertje, veel leuke enthousiaste kiddo's, Bas superbraaf...
Hier een impressie van deze geslaagde dag:
Zo baas zo pony, beiden hetzelfde petje!

Daar gaan we weer, langs de andere winkels, waarvan het personeel overigens ook leuk opkeek.
Schminken
Kindje numero zoveel
Stoere tijger!
Euh, tsja... ik vind 'm ontzettend lollig !

Oehhh, stagiar Frans durft Bas 'n snoepie te geven ( Bas mocht 'm niet zo, evenals ikke

Sinds-afgelopen-weekend-ex-verzorgster Tinet kwam ook nog even langs om even te helpen en voor de laatste keer met Bas te knuffen
Sfeerplaatje
Links: Nichtje van collega, midden: ikke, rechts: Dochter van andere collega die me een beetje geholpen heeft vanmiddag
Allemaal even lachuuuh
Hahah, dat is lachen, ik singel mn pony aan, oh haha , wat een lol.... ahumz..

Mijn zwaargestoorde collega's, de middelste beweerde een trap van Bas gehad te hebben, sommige klanten geloofden het ook nog

Bas promoot de nieuwe paardenafdeling
Baas en Bas in de winkel poseren

Mag ik 1 zak ponybrok ?

Ah kijk eens, daar kwam ik weer onder de balie vandaan

Tsja, als je dan verkleed bent als boer, moet je ook een boerenkop trekken natuurlijk

Nog even het mooie boerenkoppie
Afzadelen, uitvlechten, en je krijgt weer een normale Bas
En daarna lekker op de wei scheuren met zn nieuwe vriendjes!
Gezien de opkomst en de reacties : "Och wat schattig" , "Jeetje wat leuk" "Kijk 'm nou leuk verkleed zijn" "Ach, die hoefjes, hij heeft klompjes aan!" etc etc, was het zeker een geslaagde dag.
Er fietste een groep opgeschoten meiden van een jaar of 15 langs die mij gemeend keihard uitlachten... gezien de kledij van die meiden ( pluizige stoffen laarzen hoog óver de spijkerbroek heen) heb ik me maar even heel hardop afgevraagd hoeveel beren ze zouden hebben geslacht voor die laarzen