Scarlett @ dressuurwork

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Beardie

Scarlett @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-05 20:38

Wel na lang wikken en wegen heb ik toch maar beslist om de foto's te plaatsen. Wees mild maar rechtvaardig met commentaar. Ik weet dat ik te ver naar voor zit en dat mijn handen op sommige foto's wat hoger mogen. Maar let op we zijn pas sinds augustus les aan het volgen en daarvoor hebben we samen 1.5 jaar alleen maar in de bos gecrossed.

1. rustig in stappen
Afbeelding

Afbeelding

2. Een beetje meer bij mekaar in stap
Afbeelding

3. een beetje overleggen met instructeur.
Afbeelding

4. Een beetje draven
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog een foto van veraf.
Afbeelding

Toen vond de fotograaf/mama het genoeg en tijd om terug naar huis te gaan. Dus foto's van de zijgangen of galopfoto's zijn er niet. Sommige foto's zijn niet duidelijk, maar ook voor de fotograaf was het de eerste keer Dus wees ook mild voor haar.

Gimli_

Re: Scarlett @ dressuurwork

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 20:43

Ik zal mild voor je moeder zijn
Maar van deze foto's kan ik niet erg veel afleiden.
Paard ziet er leuk uit, setje staat erg mooi.
Over je houding heb ik ook niet echt iets te zeggen, vind het er erg ontspannen uitzien !

Manon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-05 21:44

Ik het leuke foto's!
Blits setje

Beardie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-05 09:47

Ja ik ben zelf ook gek van dit setje. Maar ik heb er nog die haar zeker zo mooi staan. Nuja, bij Scarlett haar kleur past veel tot alles.

Qua rijden pakt ze ook eigenlijk alles goed op en ik redelijk. Waardoor er wekelijks meer ontspanning zichtbaar wordt. Zeker omdat we eigenlijk al veel te lang aan het aanmodderen waren ben ik ook wel blij met het resultaat dat we op korte tijd boeken.

Bedankt voor de toffe reacties.

Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-05 09:52

het setje is zeker weten harstikke gaaf! beetje jammer van de foto's.. maar voor zover ik kan zien, ziet het er goed uit, zeker omdat je zegt dat dit in korte tijd is