Het werd gejureerd door een oficieel jurielid. Dus als dit een echte wedstrijd was hadden we onze eerste winstpunt te pakken. We moesten proef 12 rijden uit het proevenboekje.
Kijk en huiver. Kritiek is welkom mits opbouwend.
Ow jah soms komt hij er helemaal uit en met zijn hoofd omhoog en tegen de hand in. Het is al veel beter als dat het eerst was.
Het inrijden in de bak.
Druk aan het kijken hoe de andere het er vanaf brengt.
Het eerste stuk staat op een videotje die komt later want zippyvideo lig er uit en weet niet waar ik dat anders kan doen.
Hier was ik druk bezig met het terugrijden van de draf naar de stap en dan naar het halt. Hij is soms zo moeilijk terug te krijgen, hij wil erg graag aan het werk en dan gooit meneer soms de kop er tegen in.
Het weer wegdraven vanuit halt.
Vlak daarna had ik hem weer netjes lopen. hij kan het wel.Grote volte E-B-E
Wat verder in de volte.
Daarna moesten we doorzitten en in de rechtergalop aanspringen. WAt bij mij dus ook mis ging. Hij vind rechts alls moeilijk en laat ik dat nu ook moeilijk vinden. Dus het aanspringen ging nite goed. Hij sprong keurig in de contragalop aan
. Ik dus maar weer terugnemen en het bij het ingaan van de volte bij B nog maar een keer proberen. Weer niet goed. Dus weer terug naar draf. Daarna weer bij E geprobeerd en warempel toen zat meneer wel goed
Daarna K-X-M van hand veranderen en hals laten strekken, had hem wel wat meer naar beneden kunne laten komen maar wasbang dat hij zou versnellen.
Daarna doorzitten en tussen K en A arbeidsgalop links aanspringen.
Van het laatste stukje zijn wqat weinig foto's gemaakt.
Hier vanuit het halt wegstappen
En dan C-H-E-A in vrije stap de rijbaan verlaten
Edit 2 dezelfde foto's er uit gehaald en typo