Daarentegen haalde we in de linkergalop weer een 8 voor onze volte.
Hier de rijfoto's. Eerst losrijden:
En het proefje:
Dat waren ze, enkele poseerfoto's van Roxx in haar mooie outfit staan hier:
viewtopic.php?f=53&t=475855&view=unread#unread
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Kelloriejj schreef:Knap dat je die 1 weer goed heb kunnen ophalen tot 156 punten! Gefeliciteerd met de 1e winstpunt!
Trouwens, ik vergeet te melden dat het een onderlinge wedstrijd was... Wel door een echte jury gejureerd, maar mijn winstpunt telt helaas niet
Joosh schreef:Wat een lekkerding zeg!
Goed dat je toch nog een winstpunt had na die 1!
Nog zo'n onwijs laag cijfer, en dan nog een winstpunt maakte voor mij dat ik alsnog supertrots op haar was, want de rest was kennelijk wel heel netjes 
, succes nog met de wedstrijden

Eusebio schreef:Belachelijk die lage cijfers.![]()
De wedstrijd is toch onderling en dan nog wel de klasse B.
Dit is echt een kwestie van demotiveren.
Ziet er netjes uit hoor, succes verder met wedstrijden.

ieder zijn mening.
en wat een knappe haf! haha echt leuke foto's Ymmik schreef:ik vind het echt een leukerd jammer dat je winstpunt niet telt ga je wel officiele wedstrijden rijden?

Dribfan schreef:Heeej!! wat een leuke foto'sen wat een knappe haf! haha echt leuke foto's
kuss
En je offert je allereerste berichtje op aan een topic van mij!! Hahaha, welkom he, en nog veel plezier! Citaat:Ik wil wel officiele wedstrijden gaan rijden ja, maar pas als de galop goed is. Komt nog eens bij dat wedstrijden rijden veel geld kost voor een scholier als ik, dus ik denk dat het pas volgend seizoen wordt. Momenteel zit ik ook in mijn examenjaar, dus ik heb al drukte zat
Ik wil het dus wel, maar wanneer, dat blijft de grote vraag

love_sander schreef:Huh, iemand anders starte ook op deze haflinger, zal het topic even zoeken.
Ziet er ook hier super uit
*edit/ viewtopic.php?f=10&t=475546
Was wel de moeite waart weer even blut te zijn haha! En inderdaad knap van je hoor die winstpunt!