Tijdens het losrijden ging het best goed, ik rij nooit zo lang los want dan is ze tijdens mijn wedstrijd helemaal ingekakt. Maar nu in de bak was ze echt helemaal tegen mijn been...
Voor mijn gevoel ging het dus niet zo goed, maar de punten vielen reuze mee!! Namelijk 155!!!! De rechtergalop zit er nog steeds niet in dus die ging ook gigantisch mis...
We hadde een 2 voor het aanspringen, een 3 voor de volte omdat ze door mn hulpen heen liep (elke keer weer opnieuw aanspringen wat niet lukte) en een 5 vioor het terug in arbeidsdraf gaan omdat ik uit de verkeerde galop kwam...
Voor mn andere galop had ik twee zessen en een 5 omdat ze dan keihard gaat en met dr neus de lucht in. Naja, hier zijn mijn foto's. Het zijn er wel veel maar ik kon echt niet kiezen. Ik vind de eerste en de laatste echt super!!!
Dankjewel Suus en Birgit voor het maken van de foto's!!!!!
Ohja, we zijn in het gebroken wit, voor het eerst met ons nieuwe setje gestart. Aan de andere kant van het anky schabrak staat Roxanne!!!!

Beetje veel
, maarja t is ook zo'n lekker ding!!!Commentaar mag, maar ik weet dat ik scheef zit en mn hakken te ver optrek....
Hoe doe je dat ?
je heb het dan nog heel goed gedaan zeg!!! moet je nagaan als je die galop goed had :d dan had je echt hele hoge punten gehad
veel succes met em!