Tijdens de eerste proef was de hele baan gevaarlijk. Er stond dan ook een heel eng mannetje in de hoek te gluren en ook was het juryhokje vandaag zeer schrikbarend. De hoek met het enge mannetje was in deze proef dan ook erg lastig te betreden
In de tweede proef was diezelfde hoek een stuk minder eng (de enge man was verdwenen). Helaas was nu haar oog op mijn instructrice gevallen die mij aan het voorlezen was, dus tijdens mijn middengalop over de lange zijde belandde ik praktisch bij de jury op schoot
(je kunt dan wel nagaan hoe vreselijk ze geschrokken was). Evengoed mag ik niet klagen, er zaten ook hele goede stukken tussen. Maar ik weet dat ze beter kan, dus we gaan vol goede moed op naar de volgende wedstrijd. Ons L1 debuut heeft geresulteerd in 2 wintpunten, met voor de eerste proef 160 -1 (dankzij enge mannetje) en voor de tweede proef behaalde we 161 punten met ex equo op een eerste plek.
Excuses voor de wat mindere kwaliteit van de foto's. Ze komen van een video af die een vriendin voor mij gemaakt heeft tijdens de proef. Bedankt voor de video!
In stap:

Draf

Ergens tijdens het halsstrekken. De hals mag meer dalen maar de hoek waar wij naar toe reden was de hoek met het enge mannetje

Aanzet van de middendraf. Ik mag zelf wat rechterop gaan zitten.

Tussen de proeven door weer even opgepakt

Weer in draf

Afgroeten van mijn tweede proef

En de baan verlaten. Klaar!
mooi paard ook!!