Dus eerst even gevdt in de buitenbak toen ik vanmiddag vrij was en toen de binnenbak leeg was paard erin gezet en een pallet naar de binnenbak gesjouwt. (is een stuk korter lopen dan naar de buitenbak
) Daarna even m'n touwtje gaan halen en ondertussen stond Jauke natuurlijk de pallet al te onderzoeken, al schrapend met een been over het ding heen. Jauke aan het touwtje vast gemaakt, op de pallet gevraagd en alsof het de gewoonste zaak van de wereld was stapte meneer op de pallet. Dus maar even snel een collega (esmir hier op bokt) van haar werk gehouden, want ja, dit moest natuurlijk fotografisch vast gelegd worden! Pallet naar buiten gesleept, er nog 1 bovenop en? zie hier het resultaat!
:Esmir heeft maar een aantal foto's kunnen maken en een echte gewone blokfoto zit er niet tussen, allemaal in combinatie met kleine kunstjes... (Dus dat kan hij ook al, er is geen eer aan te behalen, aan dat paard
)Zweep vasthouden op het blok:

Lachen op het blok (is moeilijk vast te leggen voor de fotograaf, maar je ziet wel het lippen je al op het commando omhoog komen
)
Kusje op het blok

Jambette (pas) op het blok

Hij kent ook nog iets anders, namelijk het compliment op beide knieen (niet tegelijk uiteraard, dan zou hij knielen en dat wil ik hem hier eigenlijk juist erg graag mee leren
) Hij deed hem altijd al op rechts, sinds kort kent hij hem ook op links. Ik kan nu ook aan zijn linkerkant vragen of hij op zijn rechterknie wil gaan liggen, dus het gaat erg goed!
Op deze foto zie je mij aan de linkerkant zitten(als je goed kijkt
), hij zit op zijn rechterknie. met mijn hand tik ik zijn knie aan en daarom heeft hij dus ook zijn hoofd zo diep, daar is de hand en dus de beloning...
Maar hij doet het wel super braaf, ben trots op mijn knappe vent! 

Op deze foto is hij in het compliment op zijn linkerknie aan het zakken maar hij blijft steken. Hij had hem vandaag al een heel aantal keer gedaan voordat we foto's gingen maken en vond het een beetje welletjes
Helaas dus geen betere linkerbeen compliment foto, maar die komt zeker nog een keer!
Esmir, bedankt voor het maken van de foto's!!!