Het ging vandaag niet zo goed, ze was me best wel aan het uittesten (rijd haar nog niet zo lang) dus ze liep niet echt lekker. Maar ik wilde stiekem wel even mijn nieuwe setje laten zien. Die ik zelfgemaakt heb van paarse fleece. Vind het zelf super staan
De bandages waren alleen een beetje grijs na het geplunder door de bak. Onder uittesten verstaan we dus in galop een enorme sprint trekken, en de hele tijd de rug wegdrukken en hoofd in de lucht gooien. Maar oplaatst merkte ze wel dat dat geen effect had dus ging het al wat beter. Het paarse halster

Paars halster, dekje en bandages!

Beetje wazig, maar ik vond het wel een mooie draffoto

Ook wazig, maar mooi drafmoment

Hier dus zo'n sprinttrekkende foto.. Ja ook de slechte foto's moet je er op durven zetten

Eindelijk weer een lekker heldere foto (slechte camera
) Met grijze bandages

En weer in de box na een lekkere rolpartij in het zaagsel
Over mijn handen en houding: Daar heb ik niet op gelet, weet wel dat ik m'n handen netjes voor het zadel moet houden en niet zo laag, en dat m'n voeten nog wel eens als kapstokjes willen dienen
Als ik daar op let zit ik super netjes maar het gaat nu eenmaal niet altijd zo goed om op een vervelend paard te letten en jezelf. Dus heb vandaag meer op Paulieta gelet, moest ook wel, ze liet me geen seconde met rust