Elza @ clubkamp. -> cross !!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Marloes0508

Elza @ clubkamp. -> cross !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 19:55

Vandaag werden de jaarlijkse clubkampioenschappen verreden op onze club. Vanmorgen vroeg begonnen we met de dressuur. Ik startte Elza in de B-D. We rijden de laatste tijd nogal veel 6-jes proeven, met een paar 5en en 7ens en komen steeds nét niet op een winstpunt uit. De proef ging redelijk, ik was niet echt tevreden maargoed..

's Middags werd de cross verreden. Er deden een kleine 20 leden mee (paarden én pony's), niet alle leden durven te crossen . Er zijn er een stuk of 3 door de waterbak geweest, waaronder ik Ik startte hier in de L-D, en moest dus alle hindernissen springen. Gelukkig was het niet glad, was er wel even bang voor toen het regende vanmorgen, maar het was dus niet glad

Aan het eind van de middag was er nog springen. Ik reed weer in de L-D (met één hele concurrent ). Het basisparcours waren we foutloos, de barrage ook, en óók nog snel (wat wil je nog meer ).

Nah genoeg geluld, hier de foto's:

Afbeelding
Hoi, ik ben Elza, 24 jaartjes oud, en momenteel: knettergek en zéér opgefokt. (Ohja, 'k ga zo crossen )

Afbeelding
Tadaaa, de waterbak. Hadden al die toeschouwers zich tenminste niet voor niks dáár verzameld Hij was wel weer érg groen trouwens, pony had het kroes achter de oren

Afbeelding
Nee, ik wil geen commentaar op m'n houding... Voor NORMALE springfoto's waarop ik wel gewoon normaal zit, zoek ze

Tijdens de dressuur zijn geen foto's gemaakt vandaag, van het springen waren ze allemaal mislukt, en van de cross eigenlijk ook .

Punten/uitslagen heb ik nog niet, ze houden hier in Wezep van spanning, de prijsuitreiking is waarschijnlijk pas rond een uur of 11, eerst nog barbecuen en loterijen enzo

mariz

Re: Elza @ clubkamp. -> cross !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 19:57

hahaha leuk commentaar
jammer dat het maar 3 foto's zijn. veel plezier en succes nog!

Kylan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 20:01

Hahaha, Elz had het weer naar dr zin in de cross zo te zien! Lekkere maffe pony is het, volgens mij is het goed dat ze nog niet met pensioen gaat

MariseLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 21:17

Die 2e foto is leuk,, wat leuk dat je pony nog zo fit is!

Ronacino

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-05 10:19

ej leuke foto`s Vaandrager kampioen!!:) hahaha gefeliciteerd...

Marloes0508

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-05 12:26

Gisteravond prijsuitreiking gehad. Met dressuur was ik 2e met 169 punten, springen 1e en cross ook 2e in een tijd van 5.42 min. (ideaal was 6 min.).
Uiteindelijk ben ik kampioen geworden Vorig jaar nét niet, dit jaar dus wel .
Dit was de laatste keer dat ik deze wedstrijd met m'n pony reed, ook m'n laatste keer B-dressuur, dus we hebben het mooi afgesloten