Weer eens een topicje van Kendi. Mijn digi was namelijk nogal dood, maar die kreeg ik ineens weer aan de praat vandaag! Dus hier nog een laatste eer aan mijn kleine eerste eigen fotocamera, want over drie weken word de nieuwe spiegelreflex geleverd
Maar mijn oude cameraatje kan nog best foto's maken hoor
Kelly, een van mijn beste vriendinnen ging ook mee. Ze rijd normaal in de manegeles, maar zoals je beneden ziet kan die wel aardig rijden! Ben ook echt trots op Kendi, dat het zo'n fijn paardje is geworden om te rijden. Maar eerst ging ik Kendi ff voorrijden, hier zijn de foto's!1. Eerst even lekker over de rug losstappen
2. Even poseren
3. Ik wil niet rijde, ik wil slaaaapen

4. en weer verder met losstappen...
5. ietsjes meer oppakken, dat voetje

6. en dan losdraven, ff niet zo'n mooi fotomoment, maar oke
7. Lekker paardje van me

8. Iets meer opgepakt
9. Uitgestrekte draf, niet het beste fotomoment en Kendi loopt niet goed in haar aanleuning, maar ik ben zo trots op m'n zit
Ik ben er echt maanden mee bezig geweest om een beetje normaal op m'n paard te zitten! Vooral in uitgestrekte draf kakte ik helemaal in met opgetrokken hakken, enz.10. Zowaar (bijna
) geen kapstokken!Toen was het de beurt aan Kelly. Kelly die normaal één keer per week rijd in de manege les en nog nooit van haar levensdagen met stang en strens of wielen heeft gereden, vond het best spannend, maar het ging top hoor meis
11. Kendi: wie zit er nou op m'n rug?

12. 't donkerblauwe setje staat trouwens wel leuk he

13. Hakjes uitdrukken, Kell
mooie foto14. Gestrekt achterbeentje
15. Ook ik draf gaat het super! Lekker ruim
16. Toe maar Kell! Al lekker in de oprichting, je kan zo Z gaan starten

17. Lekker voorbeentje, go Kelly

18. Galop al net zo goed, wel op je kont zitten Kell

19. Iets neusje eruit
20. Kijk Kell! Zo moet je zitten!
21. Alle voetjes van de vloer
22. Lekker ontspannen

23. Middendraf, alweer alle voetjes van de vloer

24. Leuke combi toch??
(oh oh, bandage afgezakt
)25. (bandage snel weer goed gedaan) Kelly's dag is weer goed

Over mij mogen jullie helemaal losgaan, maar hou er wel rekening mee dat ik haar meer een beetje losgereden heb
Over Kelly wat rustiger aan met het commentaar, dit is pas de 4e keer dat ze op Kendi rijd en de laatste keer was denk ik een half jaar geleden, daarbij rijd ze ook maar 1x per week
Ik vond het in iedergeval top gaan Kell Groetjes Kate
Het ziet er nog net zo super uit als toen ik jullie heb gemeet, erg leuke foto's! Veel succes verder nog in de Z.