Nordwind @ work

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsemarie

Nordwind @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 10:56

Ik lig al een week plat met buikgriep (de week ervoor verkouden) Dus wees mild
Van het begin heb ik geen foto's, mama was even met de hond lopen. Daarna heeft ze deze plaattjes geschoten. Zelf ben er wel tevreden mee, helemaal omdat hij dus een week had stilgestaan. Ze staan in chronologische volgorde.

Ik zit al veeeeel beter dan dat ik zat, ik zat vaak voorover en krom, maar dat heeft zich zeker verbeterd! Het ziet er allemaal niet perfect uit maar dat kan ook niet aangezien ik een week niet heb kunnen rijden, en tja, hij is 25 dus dan wordt hij toch net ff ietstje sneller stijf. Anyway, wees mild, ik weet wat er allemaal fout is

Afbeelding
Galopje (oef...voorover!)

Afbeelding
En een drafje

Afbeelding
En nog meer drafjes

Afbeelding
Drafje, oeh! Hier ben ik tevreden mee...!

Afbeelding
Het balans punt precies boven het paard is nog wel eens wat moeilijk Maar check die kwijl/slijm/schuim sliert!! Tot onder z'n knie..hoezo mijn pony heeft een overproductie ofzo

Afbeelding
Drafje (put your hands in the air.. argh!)

Afbeelding
That's better... Valt wel ietsje uit elkaar...

Afbeelding
Jaa! Dat was van hand veranderen (achtje)

Afbeelding
Ooeh! Netjes *trots*

Afbeelding
Ook netjes!

Afbeelding
Verruimen.. *trots!* DIt is ons zwakste punt.. maar hier ben ik dik tevreden mee! Hij komt niet met z'n neusje eruit.. wauw!

Afbeelding
En als laatste zijn lieve hoofdje..

En denk eraan, wees mild!
Hoezo ze zo klein zijn weet ik ook niet..grr! Ik had ze op 622 bij 415...

loyalty

Re: Nordwind @ work

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 11:08

leuk beesie je!!! je houding is ook heel mooi om te zien mooi rechtop
veel plezier nog met hem!!

_Nann_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 11:12

leuk beestje idd, maar ik vind je houding alleen niet zo geweldig, je zit dan wel rechtop, maar je armen zijn veelste recht,je handen te laag en je benen heel erg opgetrokken met je knieen voor je zweetblad uit... maar voor de rest vind ik je foto's er leuk uitzien hoor, vooral sommige draf foto' s

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-05 11:14

wauw.. je houding vind ik ook niet overal even mooi, maar vind het toch een heel mooi beeld.. ook ontspannen.. de verruiming zou ik zo zeggen dat het het mooiste is haha!

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-05 11:23

OrissE_GipsY schreef:
leuk beestje idd, maar ik vind je houding alleen niet zo geweldig, je zit dan wel rechtop, maar je armen zijn veelste recht,je handen te laag en je benen heel erg opgetrokken met je knieen voor je zweetblad uit... maar voor de rest vind ik je foto's er leuk uitzien hoor, vooral sommige draf foto' s

Ik weet het... ik heb het ookal met langere beugels geprobeerd. Maar het probleem dan is dus dat ik nóg minder houvast heb en helemaal niet meer kan drijven Ik ken het probleem ik stop ook april '06 met hem