, eerst een beetje een en al spanning maar na een tijdje begon ie dan toch te ontspannen, de kwaliteit van de foto's is niet optimaal, en de meeste zijn stills uit de filmpjes en hij loopt ook niet echt nageeflijk maar ik vond hem op het einde toch goed meevallen. Thanx jolien by the way voor de foto's en de filmpjes en dat ik hem nog eens mocht rijden. Achteraf ook nog eens gesprongen, werd ie gewoon nog wakkerder, wat springt die pony toch geweldig
jammer dat ik daar geen fotos van heb. Nu hier zijn er een paar, voor meer foto's zie mn space: http://spaces.msn.com/members/inesl/PersonalSpace.aspx?_c11_PhotoAlbum_spaHandler=TWljcm9zb2Z0LlNwYWNlcy5XZWIuUGFydHMuUGhvdG9BbGJ1bS5GdWxsTW9kZUNvbnRyb2xsZXI%24&_c11_PhotoAlbum_spaFolderID=cns!1pxpFVcVJLGvYRRk-c7WcRrw!249&_c=PhotoAlbum&owner=1
Beugels nog eens op ponymaat zetten
jup licht heeft hij niet nodig, zn oogjes zijn genoeg
(domme camera)drafje (ik rij dus rechts)
Strekken kan ie ook
(ik daarentegen zit er weer een beetje raar op, maar het is ook een momentopname he)Galopje
Zie dat voorbeentje voor zover je het kunt zien
vlieeeg
Commentaar mag hoewel het volgens mij niet veel nut heeft aangezien ik er praktisch niet mee rijdt, mss ooit nog wie weet...
...