Ik ben geen profesionele fotograaf ofzo

Hier komen ze, ze zal zelf commentaar geven.
[img] http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZNH3EICO [/img]
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)

phantompjuh schreef:Ehm Lin.
Ze weten vast niet waar je het over hebt?

) paard weet dat hij die niet in 1 x kan springen.Wat doet [naam]?
jessje schreef:Leuk paardje!
De houding van je bovenlichaam is niet slecht, maar op je benen moet je toch wat letten... Zoals reeds gezegd, die beugels moeten korter! Je benen zullen dan automatisch beter liggen en je zult je hielen minder optrekken.
Handen zouden meer mogen meegeven, maar omdat je met te lange teugels rijdt hinder je het paard ook niet. Probeer je handen niet vast te zetten op de schoft maar mee te geven richting paardenmond, maar het is wel de bedoeling dat je contact blijft houden (let wel, beter doorhangende teugels dan dat je te weinig meegeeft, dit is een evenwicht dat je moet vinden, niet makkelijk, dat geef ik toe)

phantompjuh schreef:Wat eem.

jiehaaa schreef:Goed te zien dat je nu over lage hindernisjes springt, ik had vanmorgen heel toevallig nog even naar een vorig topic van je gekeken met springfilmpjes die er zogezegd niet al te best uitzagen!
Maar ik denk dat je een aantal adviezen ter harte hebt genomen, want deze hoogte past voorlopig een stuk beter bij je.
maartjuh schreef:jiehaaa schreef:Goed te zien dat je nu over lage hindernisjes springt, ik had vanmorgen heel toevallig nog even naar een vorig topic van je gekeken met springfilmpjes die er zogezegd niet al te best uitzagen!
Maar ik denk dat je een aantal adviezen ter harte hebt genomen, want deze hoogte past voorlopig een stuk beter bij je.
hahaha, je denkt toch niet serieus dat [naam] zo laag springt? heb het der al minstens 100 keer gezegd dat ze dat moet doen, maar ze springt nog altijd even hoog, even slecht
Ik spring wel zo laag hoor.. 
IndianRose schreef:
Ik spring wel zo laag hoor..

jessje schreef:Leuk paardje!
De houding van je bovenlichaam is niet slecht, maar op je benen moet je toch wat letten... Zoals reeds gezegd, die beugels moeten korter! Je benen zullen dan automatisch beter liggen en je zult je hielen minder optrekken.
Handen zouden meer mogen meegeven, maar omdat je met te lange teugels rijdt hinder je het paard ook niet. Probeer je handen niet vast te zetten op de schoft maar mee te geven richting paardenmond, maar het is wel de bedoeling dat je contact blijft houden (let wel, beter doorhangende teugels dan dat je te weinig meegeeft, dit is een evenwicht dat je moet vinden, niet makkelijk, dat geef ik toe)
mariz schreef:hey, leuke pony zeg!
maar ik dacht dat je met deze zou stoppen? (stond in een topic paar maanden geleden)