elke keer opnieuw kreupel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

quicklylover

elke keer opnieuw kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 14:15

de titel zegt het al,,, mijn pony is zoo vaak kreupel volgens mij is het een nieuwe wereld recore maar goed gister was ik rustig aan het rijden helemaal niks aan de hand maar toen gingen we middendraf oefenen we waren allebij klaar om te vertrekken maar ze kon gewoon niet harder maar nu heeft ze dus iets aan haar achterhand... wat kan allemaal de oorzaak zijn want het is zoo zielig

groetjes Mandy

M3isSi3j

Re: elke keer opnieuw kreupel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 14:18

Kan je iets duidelijker zijn.. Welk been is ze kreupel, waar komt de kreupelheid vandaan? Is de DA er al bij geweest? Is er iets warm/dik? Wanneer loopt ze niet goed?

quicklylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 14:45

jaa we weten niet welke achterbeen het is maar we denken de linkerkant... de kreupel heid weten we niet waar het van af komt als we dat wisten wisten we ook of we er iets aan konden doen... nee we zijn nog niet naar dierenarts gegaan want op een of andere manier is het als we naar dierenarts gaan is ze ineens beter er is niks warm en ook niks dik en ze doet het vooral met de middendraf ...

quicklylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 14:54

iemand ???

joepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:16

Ik zou toch maar eens een DA laten komen!
Hoe kun je nou zeggen dat ze 'steeds weer beter is' als de dierenarts komt, terwijl hij nog niet is geweest?
Als je pony steeds kreupel is word het toch hoog tijd dat er iemand naar komt kijken, lijkt mij...

quicklylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 15:29

nou zoals ik al zei ze is al vaker kreupel geweest en toen was ze elke keer in ene keer beter ... mijn commandante zei dat ik gewoon moest blijven afspuiten en rustig rijden.. eerst had ze het ook nog helemaal niet het is nu sinds we bij een nieuwe club zijn en een nieuwe hoefsmid hebben ....

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:37

Dan zit het waarschijnlijk in de rug,laat die eens nakijken..of ze nu wel of niet goed loopt daarvoor

bliksempie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 15:42

dit komt me bekend voor mijn oude leas pony had het ook was steeds kreupel was heel raar ze is toen verkocht en is op een manege ingeslapen zij was 3 maanden kreupel maar het zal wel niet het geval zijn bij jouw hoor ik weet het verder niet

M3isSi3j

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 16:16

je zegt zelf al:

1. ze doet het voornamelijk bij uitstrekken
2. altijd onder de man

3. sinds je een nieuwe hoefsmid heb
4. sinds je bij een nieuwe vereniging zit..

Hier zou het dus mee te maken kunnne hebbben. Rij der eens door tot ze gaat kreupelen en ga dan pas naar de DA toe. Op die manier is het veel beter aantoonbaar dat die niet goed loopt. Het is niet de beste manier maar zo kom je toch ook niet verder. Indien hij echt goed kreupelt zou ik gewoon zo naar de DA gaan en die vind het dan echt wel! Anders door gaan tot die het gevonden heeft hoor

Sterkte

quicklylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 17:07

okee bedankt ik ga zo dadelijk rijden om te kijken hoe het gaat ik laat het nog wel weten!!

quicklylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-05 22:06

nou ik heb net gereden maar gelukkig was niks meer te zien nu zeggen ze dathet alleen spierpijn was

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 22:26

even een osteopaat bellen?

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 22:29

Tja, ik kan niet helemaal wijs worden uit je verhaal maar kennelijk helpt het toch als je de veearts belt, want dan is ze ineens weer beter......

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-05 23:00

ellenlouise schreef:
Tja, ik kan niet helemaal wijs worden uit je verhaal maar kennelijk helpt het toch als je de veearts belt, want dan is ze ineens weer beter......

Zo 1 zoek er ook nog

Ik ga met M3 mee, 1 van die dingen zou best nog weleens invloed kunnen hebben en zou ik dus ook achteraan gaan, vooral niet afwachten dus, schrijf op wanneer hoe lang, waarom en op welk moment, misschien dat je er dan een structuur in gaat zien kwa les, wanneer de hoefsmid geweest is etc.

quicklylover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-05 10:21

okee bedankt