Scandic en Remy Bastings@Haaksbergen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pascha

Scandic en Remy Bastings@Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 21:00

Vandaag nog even de Z-finales gekeken van de Zilveren ster in Haaksbergen. Remy reed met Scandic in het Z1. Deze foto's zijn gemaakt tijdens zijn kur.
Sanne van Voorst heeft gewonnen in de Z2, met een hele mooie kur op het paard New York.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Halthouden, zie die ondeugende oogjes....
Afbeelding
Afbeelding

Scandic was een beetje ondeugend......
Afbeelding

Afbeelding

Men_Sven

Re: Scandic en Remy Bastings@Haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:01

Mwah vind het er niet bepaald ontspannen uitzien..paard trekt mij ok niet zo

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 21:03

Nadinetjuhh schreef:
Mwah vind het er niet bepaald ontspannen uitzien..paard trekt mij ok niet zo

Was gelijk wat mij opviel. Helemaal geen uitstraling die een hengst in mijn ogen behoort te hebben, vind het zo maar een doodgewoon paard eerlijk gezegd...

Debzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 22:08

Laat me raden...??? Het paard trekt jullie niet zo, want het is een (mooie, prachtige) VOS

Dat is toch Als hij zwart was geweest hadden jullie wel anders gereageerd, want kijk zelf maar eens; hij loopt super hoor En daar gaat het toch om?

Blackmystery

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 22:16

Debzi schreef:
Laat me raden...??? Het paard trekt jullie niet zo, want het is een (mooie, prachtige) VOS

Dat is toch Als hij zwart was geweest hadden jullie wel anders gereageerd, want kijk zelf maar eens; hij loopt super hoor En daar gaat het toch om?

ben ik het helemaal mee eens.
ik vind het paard echt wel prachtig en hij heeft een mooi sprekend kopie.
Ik vind alleen de omgeving, en door de onscherpe foto`s het wat saai overkomen, maar het gaat om het paard.

ippolata

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 22:27

Blackmystery schreef:
Debzi schreef:

ben ik het helemaal mee eens.
ik vind het paard echt wel prachtig en hij heeft een mooi sprekend kopie.
Ik vind alleen de omgeving, en door de onscherpe foto`s het wat saai overkomen, maar het gaat om het paard.

ik ben er niet mee eens heb zelf een vos ben echt vos fan, maar deze mist uitstraling voor een hengst ook vind ik het er niet echt ontspannen uit zien!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 23:18

mm Scandic is een supergaaf beest. Misschien komt het er op deze foto's niet uit, maar het is een geweldige hengst. En wat belangrijker is, hij doet het goed in de fokkerij!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-05 23:24

Ja, ik weet dat de foto's niet helemaal fantastisch zijn, maar het was ook zo'n grijs weer vandaag!
Scandic is echt super, en hij vererft hele goede dingen. De veulens van hem doen het prima op de laatste veulenveilingen. Dus dat beloofd nog veel goeds!

Vlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 23:25

Ik vind het paard juist veel uitstraling hebben! Meer dan de meeste dressuurpaarden eigenlijk, hij heeft iets 'eigenwijs' in zich...
Maar iets aan het plaatje staat me tegen, misschien de omgeving of de zit van de ruiter, ik weet het niet..

Siegje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 23:56

Vlover schreef:
Ik vind het paard juist veel uitstraling hebben! Meer dan de meeste dressuurpaarden eigenlijk, hij heeft iets 'eigenwijs' in zich...
Maar iets aan het plaatje staat me tegen, misschien de omgeving of de zit van de ruiter, ik weet het niet..

Amen.

RoOws

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 00:33

erg mooi paard,, loopt erg mooi.. maar er is iid iets wat niet lekker is de achtergrond is het niet echt ik denk dat het de niet ontspannen zit van de ruiter is.. z'n handen zijn erg gespannen, drukt zijn knieen naar voren en leunt naar achter [[ zie laatste foto ]] op de 5de foto geloof ik daar is het iets met langere teugel.. en de ruiter zakt daar meteen onderuit. ookd e eerste foto zie je dat ie heel veel met z'n handen doet en weinig vanuit z'n zit probeer hier op te letten zou ik zeggen en hou goe dje handen omhoog,, was geen comentaar alleen een opmerking mischien help het ..

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 00:44

als jullie scandic in het echt zien lopen dan valt jullie mond wel open!!! remy is een super ruiter. en die merrie waar hij de clinic mee reedt vond ik echt een top beest. scandic is echt een super hengst misschien lijkt dat op deze foto's niet zo komt misschien door de omgeving. maar in het echt is ie echt super

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 08:41

ladyenpippi schreef:
als jullie scandic in het echt zien lopen dan valt jullie mond wel open!!! remy is een super ruiter. en die merrie waar hij de clinic mee reedt vond ik echt een top beest. scandic is echt een super hengst misschien lijkt dat op deze foto's niet zo komt misschien door de omgeving. maar in het echt is ie echt super

Inderdaad, Scandic heeft niet voor niets de Pavo Cup gewonnen, en Remy kan best een stukje rijden hoor!!

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 09:28

Michelle85 schreef:
mm Scandic is een supergaaf beest. Misschien komt het er op deze foto's niet uit, maar het is een geweldige hengst. En wat belangrijker is, hij doet het goed in de fokkerij!

Amen

Sluit me bij Michelle aan. Foto's zijn idd wat minder, maar met grijs weer fotograferen is altijd minder

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 09:36

Ik vind de foto's ook niet geweldig tonen, maar de foto's zijn net telkens op het verkeerde moment genomen, als je nu een foto had van een super middendraf dan was het alleen maar oh en ah geweest en nu dus niet tja, momentopnames hé?!

Hoewel ik er bij moet zeggen dat ik het beeld niet ontspannen vind

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 09:40

Nee, maar Scandic was met losrijden al erg fris, en met de prijsuitreiking kon hij zijn 4 beentjes ook niet aan de grond houden...

stampertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 09:51

kan niet zeggen wat maar iets aan de hengst trekt mij niet. en nee het is nie zijn kleur. heb iets op hem tegen maar weet niet zo goed wat iets klopt er gewoon niet aan. maarjah das mijn mening.

verder vind ik remi een heel goede ruiter

stampertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 09:51

remy

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 09:55

Citaat:

Hier sluit ik me bij aan. In het echt vind ik het echt wel een spectaculair beest. en op de foto lijkt de omgeving idd heel ander dan als het echt was.... K vond het een mooi concours, mooie aankleding ed...

rowo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 09:56

owjah, en ik houd NIET van vossen!!!

Men_Sven

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 10:51

Nou ja als die zwart was geweest had ik hem ook niet mooie gevonden

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 11:14

Scandic is een hele leuke hengst, maar op deze foto's komt zijn front niet echt goed uit het is net of ie een heel korte hals heeft en dat zijn ruiter bijna op zijn nek zit! Raar gezicht.. en ook ik ben een vossenfan

Zwelgje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 12:46

Vind het wel leuke foto's, lijkt wel alsof Remy heel erg naar voren zit.
Die foto van het halthouden is voor het Z1 natuurlijk niet echt netjes...voor ongelijk en achter op rust

l0esjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-05 15:21

echt 'n super mooi dier die scandic,
zag 'm vorig jaar in haaskbergen en dit jaar weer z'n proefen gezien op zaterdag.. echt 'n onwijs gaaf beest

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-05 22:47

De foto's zijn gewoon niet op de juiste momenten genomen , maar dat neemt niet weg dat Scandic enorm veel talent heeft. Wim Ernes (jurylid) zei ook dat het een enorm getalenteerd paard is. Maar daar waren we ook al achter!