Sanne van Voorst heeft gewonnen in de Z2, met een hele mooie kur op het paard New York.
Halthouden, zie die ondeugende oogjes....

Scandic was een beetje ondeugend......
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nadinetjuhh schreef:Mwah vind het er niet bepaald ontspannen uitzien..paard trekt mij ok niet zo
Als hij zwart was geweest hadden jullie wel anders gereageerd, want kijk zelf maar eens; hij loopt super hoor En daar gaat het toch om? Debzi schreef:Laat me raden...??? Het paard trekt jullie niet zo, want het is een (mooie, prachtige) VOS
Dat is tochAls hij zwart was geweest hadden jullie wel anders gereageerd, want kijk zelf maar eens; hij loopt super hoor En daar gaat het toch om?
ben ik het helemaal mee eens.Blackmystery schreef:Debzi schreef:Laat me raden...??? Het paard trekt jullie niet zo, want het is een (mooie, prachtige) VOS
Dat is tochAls hij zwart was geweest hadden jullie wel anders gereageerd, want kijk zelf maar eens; hij loopt super hoor En daar gaat het toch om?
ben ik het helemaal mee eens.
ik vind het paard echt wel prachtig en hij heeft een mooi sprekend kopie.
Ik vind alleen de omgeving, en door de onscherpe foto`s het wat saai overkomen, maar het gaat om het paard.

Vlover schreef:Ik vind het paard juist veel uitstraling hebben! Meer dan de meeste dressuurpaarden eigenlijk, hij heeft iets 'eigenwijs' in zich...
Maar iets aan het plaatje staat me tegen, misschien de omgeving of de zit van de ruiter, ik weet het niet..
ladyenpippi schreef:als jullie scandic in het echt zien lopen dan valt jullie mond wel open!!! remy is een super ruiter. en die merrie waar hij de clinic mee reedt vond ik echt een top beest. scandic is echt een super hengst misschien lijkt dat op deze foto's niet zo komt misschien door de omgeving. maar in het echt is ie echt super
Michelle85 schreef:mm Scandic is een supergaaf beest. Misschien komt het er op deze foto's niet uit, maar het is een geweldige hengst. En wat belangrijker is, hij doet het goed in de fokkerij!

Citaat:als jullie scandic in het echt zien lopen dan valt jullie mond wel open!!! remy is een super ruiter. en die merrie waar hij de clinic mee reedt vond ik echt een top beest. scandic is echt een super hengst misschien lijkt dat op deze foto's niet zo komt misschien door de omgeving. maar in het echt is ie echt super

het is net of ie een heel korte hals heeft en dat zijn ruiter bijna op zijn nek zit! Raar gezicht.. en ook ik ben een vossenfan