het ging best goed, beau deed heel goed dr best, af en toe iets té, dan gaat ze iets te slungelig en hard
. af en toe is ze zo ijverig, dat ze veels te vroeg afzet, als wij denken dat ze nog een drafpas/galopsprong moet maken, daarom ook de houdingen
, dus de volgende keer maar een drafbalkje ervoor
ook is het een rottig zadel om mee te springen en issie iets te groot, maar er komt een andere 
eigen commentaar:
*te groot, ja maar niet te zwaar
*slechte houding (achter blijven in de beweging, op de hals leunen, handen niet mee geven), ja op sommige momenten absoluut, vooral ik, maar dat komt voornamelijk doordat beau nog zo onervaren en heel erg vroeg springt, we hebben ook springles, dus daar wordt ook aan gewerkt
*te groot zadel, ja dat is zo, maar er komt een andere

ze is niet dik hoor...
Gwen erop:
Eerst maar de mindere fotoos:
Even laten zien dat ze het ook heel goed kunnen
:alleen die handjes nog iets meer mee

(alsof ik het zelf zo goed kan
)toen ik:
bij mij zijn ze allemaal vreselijk, dus dan maar in één keer:
tjaa.. dit krijg je dus als je denkt dat ze nog een galopsprong maakt, maar dat ze al springt
ik zit gewoon, ik moet meegaan met de beweging!! en mn handen meegeven. maar het ziet er toch wel een klein beetje stoer uit?
weer zo'n fijne, heel vroege sprong
hier zie je goed hoe vroeg ze springt.ik maak een veschrikkelijk holle rug, terwijl ik hem juist bol moet maken, maa rik geef mn handen wel goed mee gelukkig 
dit is de meest toonbare, maar hier zit ik weer té veel mee, ach ja, hebben we iets om aan te werken
ik ga niet baas... wat vindne jullie trouwens van de hindernis
?toch wel..

80 cm!
goed he..?
dit was het, opbouwend commentaar is welkom, maar dat van de houding weten we al

groetjes Manon
haha eigenlijk ben ik er gewoon te groot voor, maar we hebben allebei erg veel lol, en we rijden toch geen wedstrijden oid, maar gewoon in de wei, dus ik heb er geen problemen mee