Twee jaar geleden ben ik wegens omstandigheden gestopt met rijden, maar miste het zo erg dat ik de draad weer heb opgepakt. Het is allemaal wel weer even wennen... Het 'gevoel' moet weer even terug komen en mijn houding is zwaar achteruit gegaan...
Ik mocht op de 4-jarige Tinkerruin van een kennis rijden, genaamd Cassanova (roepnaam Cas). Ik heb de eigenaar gevraagd wat plaatjes te schieten, zodat ik kan zien hoe het er nu uitziet. En ben tot de conclusie gekomen dat ik hard aan mijn houding moet gaan werken! Bij deze even wat kiekjes voor jullie.
Commentaar is welkom, mits opbouwend. Ik weet dat ik soms rechter moet zitten, tenen naar binnen, schouders naar achteren, handen iets hoger, teugels korter en niet zo veel naar de hals van het paard staren... Cas had er niet veel zin in vandaag, en dat is ook wel te zien op de foto (zn oortjes:P). Maar we hebben elkaar flink aan het werk gezet! Foto's staan niet op volgorde...

Galopje (nee, geen euro's gevonden
)
Galopje (ik onthoofd)

Enige instructies vragen aan de eigenaar

Wéér een galopfoto (draf/stapfoto's waren beetje mislukt..)

Als je haar maar goed zit!

En nog even poseren
Was weer erg wennen, maar was wel ontzettend leuk! Cas had er niet zo erg veel zin in vandaag, maar schijnt volgens de eigenaar de hele week al een beetje chaggie te zijn. Hij heeft me in ieder geval goed uitgeprobeerd!

Wat vinden jullie ervan? Wees lief met commentaar a.u.b. Onthoud dat ik lang niet meer heb gereden, he?