deze foto's zijn van mijn prive les samen met mijn vriendin, slof zit erom omdat ik mijn pony dan net iets meer kan vragen en ze snel is afgeleid soms, ik gebruik hem alleen onder begeleiding en alleen met les (1 keer per week) dus geen rare reacties daarover,ik gebruik hem om net iets makkelijker te kunnen wijken en schoudervoor te vragen, het lijkt missch af en toe op de foto's of ik m strak heb, maar zijn egt moment opnames of ze kwam er op dat moment tegen in want ik laat de slof alleen inwerken als het echt nodig is. commentaar is welkom!
de les ging heel goed, de middendraf ging ook geweldig!
kijk hier lijkt t dus of ie beetje strak zit, maar nogmaals ze liep heel lekker dus de ruimte kreeg ze wel!
whaha, gekke foto maar ze kwam egt mega op t achterbeen ze was egt super!
ik weet t mn handen moeten bij elkaar!
sorry dat t lijkt of ik dr optil! maar ik moest haar egt even helpen en tja als je iets nieuws leert kan het niet meteen goed gaan en gesnapt worden natuurlijk.
hihi rare foto, ik moest lachen want mijn instructrice hielp mn vriendin met de middendraf door even haar jas te laten zien! mijn beugels mogen wel langer zie ik, of ik druk mijn hakken niet uit, hier komt bon trouwens wel wat tegen de teugel maar de slof werkt hier helemaal niet in.
hopelijk vonden jullie de foto's beetje leuk, ze liep egt lekker iig!
groetjes
.
Van wie hebben jullie eigenlijk nu les? Nebbes is nu een beetje kreupel, ik hoop dat het snel weer over is. 
)