Om 12:20h liep ik naar de stad, zo naief om te denken dat je de enige bent die foto's gaat schieten van de gouden koets
maargoed, alles was dus VOL! Heb met de zware proffie camera van mijn vriend boven mijn hoofd foto's geschoten. Nog nooit zulke slechte foto's gemaakt... maarja, had me hoge hakken niet aan 
Het is een camera waarbij je door de zoeker moet kijken en dus geen foto via het LCD scherm kunt maken
De helft van de foto's heb ik al weggegooit, omdat er te veel lucht/asfalt/hoeven op stonden... nu heb ik de leukste en meeste scherpe foto's geselecteerd.Voor de hele sessie --> deze website. Een aantal foto's doen het niet, maar mocht je je paard herkennen op het kleine fototje moet je dat maar even laten weten.
HET torentje

VEEL muziek

Volgensmij is dit het stalhoofd of in ieder geval iemand die belangrijk is

Toen liep ik via "de plaats" terug naar huis en zag ik dat alle paarden voor de gevangen poort stonden te wachten... FOTO'S!!!

Ff naar me vrouw smse dat ik over een uur thuis ben

De ruiters werden voorzien van een drankje en een echt rolletje King... gelukkig kreeg het paardje ook wat

Friezen... ze blijven prachtig!

Klaar voor vertrek

Dus snel naar kneuterdijk gelopen...

Ga toch weg met je mobiele phone

Nu nog de mop van de dag... ik HOOP dat jullie weten WIE er allemaal in de gouden koets zitten.... (De majesteit, prins Willem Alexander en prinses Maxima)
staat er een vrouw naast me
"OHHHH, daar komt de gouden koets!!!! WIE zou erin zitten????"
koets komt voorbij
"OHHHH, MAXIMA!!!!!"