vonden we eigenlijk wel erg vroeg maarja, je moet er wat voor over hebben
want om 8.10 moest ik dressuren.Over de dressuur was ik nie tevreden maar mijn fans (instructice en ouders) vond t er super uit zien vanaf de kant, en dat is ook t beeld van de jury. Dus k mocht niet klagen van ze...
bij de veterinair wachten tot dat we mogen starten in A
het A + B ging super
In hindernis 1 hebben we ons ernstig in vergist, die was erg glad geworden dus ponys gleden alle kanten op
hindernis 2 +3 ging redelijk. Alleen na finish 3 ging Cindi onderuit, die gleed zo op de kont/zijkant. dus dat was wel even schrikken maar voor dat nelson stil stond, stond ze alweer en liep gewoon verder als of er. Maar was wel t vertrouwen kwijt dus 4 en 5 erg rustig gedaan en in hindernis 6 had ze t vertrouwen weer en liep de hindernis ook erg lekker
en vaardigheid 1 bal...
uiteindelijk was ik 2e met 2 winstpunten
een wedstrijd om dus tevreden over te zijn en een mooie afsluiting met de pony's (wegens tijdgebrek was dit de laatste wedstrijd en zijn ze te koop) zeker als ik me bedenk dat ik dit jaar natuurlijk ook heb gewonnen op de nationale mendag
mijn zusje clubkampioen is met het span en dat ik dat al een keer in het enkelspan en 2span ben geweest 

Succes met de verkoop
Echt jammer dat je te weinig tijd hebt, ze zijn super mooi! maar nu op zoek naar ee nieuwe