Dus het wordt weer eens trainingstijd, drillen die handel!!Vandag Bas weer aan de touwtjes geknoopt en zoals gewoonlijk liep hij weer lekker, iets gespannen nog, drukte de rug nog wat weg maar zo nu en dan kwam de aloude ontspanning in de hals en rug er ook wel weer in.
Zn gangenwerk blijf ik om te kwijlen vinden voor zijn bouw en ras, hij liep een poos onzuiver door een opnieuw aangetikte schieffel, maar is nu weer helemaal goed terug daarmee
Hier wat plaatjes van zn werk vandaag, het is even onderbroken omdat ik tijdens het longeren een schaap in het land op zn rug zag liggen en er zat eentje vast in het net, dus dat moest even verholpen worden tussendoor, maar Bas werd daar niet minder om.
Sommige foto's lijken wat raar omdat ik een stuk groter ben en dus van bovenaf fotografeer, maar ben af en toe even op mn hurken gaan zitten om een goed beeld te krijgen.
Stappen
Draf, gangen goed ruim, hoofdhalshouding stelt nog niet veel voor
Galopje, neusje komt er al wat meer bij, hals mag nog meer buigen
Zie nu dat ik heel veel linksomfoto's heb en weinig rechtsom, kwam door dat schapengedoe, ben daarna even vergeten dat ik aan het foto's maken was en heb dan na het wisselen pas weer gedaan.
Linksom stappen
Sap krachtig, rest nog niet veel bijzonders
Halsje komt er wat meer bij, neusje gaat wat te ver bijna, rug begint te ontspannen
Draf, gangen blijven aardig, hoofd/hals ligt er weer uit
Trekt alweer wat bij
Gewoon even willekeurige volgorde zonder commentaar
En nog een galopje linksom, geloof dat hij hier net aansprong
Het is nog niet wat het geweest is, maar heb dan ook al lang niet meer met touwtjes gewerkt met Bas. Toch vind ik dat hij het lekker doet, hi jmoet zn plekje nog weer even vinden.
Op/aanmerkingen, tips etc, graag