Eerst de e4 (krs) met Explosion. We kwamen te laat aan (tja wat wil je, moest om kwart na negen rijden, tis een half uur naar daar + hij moest nog gewassen worden
)Kort in gereden en hupsa binnen (gelúkkig was de jury te laat anders hadk niet eens even kunnen inrijden
) e4 ging super!
mooi regelmatig, geen grote fouten. Echt een nette proef vond ik zelf! Ex was lekker ontspannen en lette goed op. Ja! Mooi begin!Toen van Ex af en hupsa op Tosca.
Onze kleine meid is amper 1.5 maand onder het zadel! Maar onze dame heeft in beide proeven 2 'oude rotten' achter haar gelaten! Ze was bij het inrijden druk! (zacht uitgedrukt) madame sprong bij wijze van spreken al 2 meter hoog als ik alleen maar een beetje met mijn been aan haar kwam
Ze liep ook in een heel onregelmatig tempo! Maar na een half uurtje ging ze mooi ontspannen om laag en in een regelmatig tempo door de bak! Binnen komen 'Ohje
' wat zijn hekjes, bloemen en bloempotten eng! Om nog maar te zwijgen van ald ie soort genoten buiten de bak! Kortom: de jonge dame ging weer gespannen doen!Ik kreeg gelukkig de tijd om haar weer rustig te krijgen (paar voltes mogen draven etc) en toen mocht ik beginnen, de proef ging super! Ze was nog wel redelijk gespannen! (tja wat wil je) maar het 2de deel begon ze al los te laten!
De e5 ging voor Ex helemaal super! Ik ben iets 'gewaagder' gaan rijden (meer vooruit en dus met meer 'show') De eigenaren van Ex' volle broer kwam kijken en die vond het een nette proef! Jammer van de overgang die te laat was maar voor de rest! Heerlijk!!! een proef uit het boekje

Tosca vond het genoeg geweest! Ze kwam tegen de hand, sprong 1x verkeert aan etc! Maar ja wat wil je! 2 uur opperste concentratie. Ik neem haar niets kwalijk!! Ze heeft zich heel goed verweerd tov de oude rotten in het vak

heel leuk detail? Toen ik uit de bak kwam met Tosca begonnen ze te aplaudiseren (de mensen die aan het kijken waren) zelfs die wat Tosca niet echt kende. En de eigenaren riepen 'goed gereden!!! Super proef meid!' en meteen van 'proficiat' etc (echt iedereen) en dat was echt zon last die van me af viel
Ook bij de E5 van ex kreeg ik heel spontaan een aplaus 
Explosion e4 en e5
hier had ik een 8 op!!
mooie foto vind ik deze
hier ging het wb mijn houding even mis
Maar ik vind ex wel erg mooi lopen.Tosca e4 en e5
mooie beenactie

mooie gangen heeft de kleine meid wel he?
wazig maar ze loopt hier wel mooi
dit is dus haar galop! Ze weet nog niet goed waar ze met der beentjes heen moet
en ze doet nog zo haar best!en toen was ze moe!
voor, tijdens, en na de prijsuitreiking
deze zou je eigenlijk in het groot moeten zien
en deze was omdat we execo stonden! We hadden vorige wedstrijd nl gezegd 'en de volgende wedstrijd staan wij execo!'
ook deze zou je in het groot moeten zien

dat kan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=AIEDIKWB (alle foto's overigens)
ik werd 2x 2de met telkens een halve punt verschil van de eerste. met 63% en 61%!
Met tosca werd ik 10de en 13de met 51% en 50%! (we reden met 12 en 15 btw)
ben op beide pony's trots! De eigenaar heeft Tosca's lintjes en protocols en hij was er denk ik wel blij mee
Hij was vooral blij dat ze het zo goed gedaan had (en ik ook!!)edit: schaam! herkende mijn eigen pony niet eens op de foto

kei goed mooi paardje die tosca