deze vind ik heeeeel erg mooi! met d'r lieve grote oogies! die hangt binnenkort zeker uitvergroot op m'n kamer
ook wel sgattig.. als ik naar d'r schouder wijs gaat ze daar met d'r neus kriebelen..
Hier zijn we net op weg.. lelijke flats nog op de achtergrond
M'n trui ziet er nogal raar uit maar dat komt omdat ik er 3 over elkaar aan had haha!! ben nogal een koukleumach... deze is ook wel lief! ze lijkt net zo'n klein beertje hier
Deze is ook erg lief.. Ze kijkt een beetje slaperig maar ik vind d'r zo'n schatje als ze zo kijkt!! ben echt gek op d'r
ten slotte nog een van mij op Evieteke.. alleen die staart
marre hij is alweer gewassen 
wie vind trouwens dat ik een beetje aan de grote kant ben voor haar?? Evita is namelijk maar 1,30 m. (ze toont wel wat groter ja) en ik ben bijna 1,70 m. Ik weet wel dat ze me waarschijnlijk wel altijd kan blijven dragen en ik weeg ook niet echt veel (48) maar als ik zeg dat ik een pony heb van 1,30 m. dan kijken mensen me vaak wel een beetje raar aan.. (als ze Evita nog niet gezien hebben he, ze stellen zich er denk ik zo'n iel welshje bij voor en ja daar zou ik wel wat groot voor zijn!)

(zie profiel)
!
als er geen mensen zijn kan het toch niet zoveel kwaad.. dacht ik? maargoed, dan weten we dat ook weer he