Ik zal eerst even een kleine uitleg geven.
owensdag middag is altijd de middag dat ik twee meisje help met hun shetties. En dan doen we leuek dingen die ze alleen niet mogen doen.
martha (het grote meisje) is de eigenaar van de bruine shet Tina.
Ciska (het kleine meisje) is de iegenaar van de bonte shet Lady en haar veulen Djimmy. Djimmy is nu bijna twee maanden jong.
eerst gaat martha altijd rijden woensdag middags zij rijd dan op haar eigen pony en dan rijden we meestal een drie kwartied ofzo. Als dat klaar is gaan we de pony helemaal lekker poetsen en zo en lekker met Djimmy bezig.(voor het rijdne poetsen we natuurlijk ook). dna kotm Ciska ook en die gaat dan rijden op haar eigen pony lady maar dat kan nog niet zolang want ze heeft nog niet veel conditie, ook gaat dit ene beetje moeilijk want ze is wle bereden maar de gene die in het midden staat moet zeggen we ze moet doen en dan doet ze alles maar ze reageert nog niet op been hulpen daar zijn we me bezig. En dan aan sluitend rijd Ciska nog eventjes op tina. Dat is niet zo intensief ze heeft deze week pas voor het eerst gegalopeerd dus dat valt we mee.
Dan nu de foto's
Tina Lady Djimmy komenjullie. Hallo hier zijn we.
Allemaal knoeten in.
djimmy kwam ons of eigenlijk tin aeven pesten.
Ik pak je
Toen Djimmy en moeder maar ven weg gebracht.
EN toen ging het zadel een beejte scheef en wisten we weer wat we vergeten waren. De staartriem.
En lekker uitstappen.
En toen gingen we verder met Lady.
OEEh lekker drafje
En toen gign Ciska even rijden.
Het lijkt net of Ciska zich optrekt aan de teugels maar ze heeft het handvat vast om niet in de mond van lady te zitten.
Even gekke bekken trekken en lady belonen
Etoen nog ven op buitenrit op tina.
En nog even een drafje in eht land.
commentaar en tips zijn altijd handig Ciska krijgt nu ongeveer twee maanden les van mij. En martha krigjt les op de manege en aan wijzingen met rijden van mij.(ik kan het dan niet laten) maar als je je indenkt dat martha een jaar geleden nog niet eesn haar ony durfde te poetsen. Vind ik he tnu heel goed gaan.
En met de ligging van het zadel blijven we puzzelen. vooral bij lady is dat er lastig.

Zeker lieve shetjes !!