hij vindt het nog allemaal erg spannend o:) wil alleen maar hard vooral als ie zichzeld in de spiegel ziet
verder is ie erg braaf
even lekker stappen (het was heel licht in de binnenbak maar mijn digi heeft daar soms wat moeite mee ik heb een canon powershot s40 weet iemand tips?

en een drafje zie hier de spanning

hij wil eigenlijk maar 1 kant op en dat is naar de uitgang

zie hier het broekie en het z paard (ik heb hem ingefluisterd voor het rijden dat ie goed op ravel moest letten,maar dat heeft ie niet gehoord en gedroeg zich als een echte kleuter o:)

hier werdt ie al iets meer ontspannen maar dat was tijdens de gallop ver te zoeken

linksom heb ik op het moment erg veel moeite met de stelling het wordt echt tijd om te gaan lessen met hem ,zondag gaat het gebeuren dan heb ik mn eerste les :m

hier kreeg ik wat hulp met de linker stelling,toen merkte ik echt dat ik weer moet gaan lessen ,hij liep wel super toen ik ff werdt geholpen

zie hier een 3-delig paard

creatieve anke

en uit stappen

het ging helemaal niet het rijden vandaag hij wilde alleen maar hard wat ik wel kan begrijpen want alles is nog spannend toch zaten er wel fijne stukjes tussen daar ben ik al erg blij mee,
cap is eigen keuze wees alsjeblieft rustig met het commentaar