Amigo@work met mij..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

viev

Amigo@work met mij..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 22:50

hallo..

hier foto's van mij en amigo...

er mag commentaar gegeven worden houde het wel netjes en zo aardig mogelijk..!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Nog even een grappige foto..!!

Afbeelding[/quote]

noekje

Re: Amigo@work met mij..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 22:52

Het ziet er netjes uit hoor !
En zeker leuk beestje !
Vind je alleen net iets te groot maar dat kan je paard wel hebben denk ik

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 22:59

wat een tof beestje
en die laatste foto mijn paard zou al enkele crisissen doorgemaakt hebben.
bij de springfoto's heb ik het gevoel dat je te veel naar voor zit maar dat is meer optisch bedrog denk ik.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 23:05

Leuke foto's hoor! Een mooie pony vind ik het. Als ik je een tip mag geven: probeer niet teveel geld te zoeken, maar gewoon hoofd rechtop, kin omhoog Ook zonder te kijken blijft ie wel nageeflijk

Sheerza

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-05 23:32

Die laatste foto is echt leuk !
Maar op de 1e foto's zet je je handen vast en zit je ontzettend voor over.. Probeer eerst de pony ontspannen te laten lopen .. En je handen gewoon rechtop

Verder vind ik je lengte zeker nog wel kunnen !

baroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 05:18

ik kan niet zoveel "comentaar"geven, ik vind het een leuke pony, ik vind de combi zo op de foto wat minder..
het zijn wat rommelige foto's en de front foto's daar loopt hij wel naar beneden, maar daar valt zo weinig over te zeggen..

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:46

Wat een schattige pony !
Ik vind het niet echt een mooie combinatie.
Foto 6 is echt super! Het uitvergroten waard!!!

Bombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:48

Leuke pony maar het lijkt alsof je heel erg gefocussed bent op het "aan de teugel" rijden van je pony. Laat dit eens achter wege en wacht tot hij zelf je hand op zoekt.. dan hoef je ook niet steeds naar benee te kijken of het al "zover is" snap je? Het is wel een heel schattig beestje, succes ermee!

Dors04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:49

op foto 3 en 4 lijkt het of je hem alleen maar naar beneden wilt trekken
leuke pony schattig hoofdje
probeer je hakken uit te drukken en je tenen naar binnen

Tjaraa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:51

hoi hoi.. iik vindt dat je wl een beetje zwaar bent voor hem..? maar het is wel een mooie pony! je zou er af en toe op kunnen rijden! en dan niet te veel dnek ik! veel suc6

Bornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 15:52

Leuke pony hoor, vind alleen dat je op sommige foto's recht naar voren moet kijken en niet naar beneden.
Ook moet je je ellebogen in een knikje hebben zegmaar en langs je lichaam ( weet dat het moeilijk is, heb er zelf ook moeite mee) maar het zier er dan een stuk netter uit.
Ook vind ik je ook wel een beetje te groot lijken, de pony zal het wel kunnen dragen,maar voor het mooie , ziet het er niet zo mooi uit.
De laatste foto vind ik ook niet echt slim ,maarja daar leer je weer van hé
De eerste 2 foto's zien er nog best goed uit

Nog veel succes met je pony-tje

bolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:31

sorry dat ik het zeg je bent niet groot maar oocht heel zielig je oocht op de foto heel dik en zwaar lijkt dat je je vollegewicht naar voren gooit paard valt na de sprong gelijk naar beneden, advies zoek een grote stevige pony

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:39

Wat een snoepie, met echt zo`n welshensnuitje erop

Hij kan je makkelijk dragen zo te zien, maar wat ik opvallender vind is dat je pony ruimer draaft als hij met zijn hoofd omhoog zwaait en dus onder het aan de teugel lopen uit probeert te komen.

De foto`s waarop hij wel met zijn hals gekruld gaat, draaft hij aanzienlijk korter en hier zou je aan kunnen werken: rijd hem lekker voorwaarts en probeer hem actief voorwaarts en aan het been naar beneden te rijden. Als je hem te veel opsluit zal hij te kort gaan draven en proberen onder de druk uit te komen (zoals op die ene foto al gebeurt). Laat hem idd lekker de teugel opzoeken.

Veel succes ermee!

Perla

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 20:41

sorry ik vind je ook veelste groot maar echt een schatje van een pony:)

viev

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-05 22:01

Bedankt voor de reactie tot nu toe..

dat mensen mij geen combi vinden zal ik een beetje uitleggen..

Amigo is niet mijn eigen pony...maar verzorgpony...

als je een verzorgpony hebt gevonden ben je al lang blij met zoon leuk beesie die je kan houden met rijden en waar ej dus ales mee kan doen...of het dan leuk staat maakt je niet zoveel uit...

de eigenaar en ik houden echt goed rekening over of die mij houd of niet...

maar ik heb nog een vraag aan de mensen die zeiden dat ik te groot ben..
dan wil ik nu weten waarom ben ik te groot..?? messchien stomme vraag maar dat is voor mezelf...hoe jullie kijken daarop en uitmaken doordat vind ik je te groot..sommigen zeggen het ook van je bent te groot dus niet op hem rijden..maar te groot geeft alleen een stom zicht voor de rest kan het geen kwaad zolang je pony je gewicht maar aan kan vind ik...nu jullie mening aub

@ bolletje..::

volgens jouw ben ik te zwaar voor die pony, mijn vraag is tot welk gewicht zou jij dan op deze pony iemand laten rijden naar jouw mening??....daar ben ik nieuwschieirg naar!!

@ukkiey: je zei de laatste foto vind ik niet slim...waarom , wat is er erg aan??....hij gaat er niet dood aan om zo even te staan..

zijn pony's en paarden van lucht gemaakt??...ik ben ook benieuwd naar jouw antwoord.

nou ik hoop snel antwoord te krijgen
XxxX Viev

Aeris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:43

Hey Viev,
Leuke foto's, ziet er een leuk paardje uit!
Ik zou zeggen: nog veel plezier ermee
Ik wil juist één enkele tip geven: vooruit blijven kijken!

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:48

Hier ook even wat commetaar vanuit mijn kant gezien, ik heb de foto's zelf gemaakt (gek genoeg bij ik de eigenaar :p )

Meschien was het handiger geweest, als we er bij hadden verteld, dat de ruiter voor het eerst met de pony sprong toen de foto's zijn gemaakt, en ook de pony is nog zeer onervaren in het springen !

Uums;
zo had ik het nog niet bekeken, maar hij kan ook goed ruim lopen als hij naar beneden loopt, ik denk dat dit meer een moment opnamen is, dus vanuit mijn kant 'verkeerde moment de foto gemaakt'

bolletje: Sorry, maar de ruiter is niet te zwaar en of te groot, ik weet heel goed wat de pony wel en niet kan.

UkkieY; de laaste foto niet slim ?? (sorry dat ik hier om lach) Maar ik weet heel goed wat ik doe...

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:53

ik vind het een super pony.. alleen zou ik hem wat meer vrijheid geven van voren.. zodat hij iets ruimer kan lopen..

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 22:56

amigootje schreef:
Uums;
zo had ik het nog niet bekeken, maar hij kan ook goed ruim lopen als hij naar beneden loopt, ik denk dat dit meer een moment opnamen is, dus vanuit mijn kant 'verkeerde moment de foto gemaakt'

Dat kan natuurlijk heel goed, dat is ook het verraderlijke van beoordelen aan de hand van foto`s. Ik heb zelf alleen jaren op welsh-pony`s gereden en zag het vaak gebeuren als ik mijn koppige, eenkennige welsh 'uitleende': gangen vertraagd & naar beneden of ruim & sterrenkijkend. Dat kwam dan eigenlijk altijd door te weinig beenactiviteit en te veel gepluk aan de teugels, zeg maar. Maar die pony is leuk hoor, en hij kan deze ruiter slapend hebben qua gewicht!

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 23:00

Ik vind het ook een tof pony'tje En zo raar vind ik jullie nog niet eens samen lijken... valt best mee vind ik!

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-05 23:16

leuk diertje
alleen lijkt het dat je op de 3de foto in de mond trekt

Bornn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:07

viev schreef:

@ukkiey: je zei de laatste foto vind ik niet slim...waarom , wat is er erg aan??....hij gaat er niet dood aan om zo even te staan..

zijn pony's en paarden van lucht gemaakt??...ik ben ook benieuwd naar jouw antwoord.

nou ik hoop snel antwoord te krijgen
XxxX Viev

Het is en blijft een beest, ook zie ik dat je je zadel al losgemaakt hebt, als je pony was geschrokken dan had je nu een kapotte zadel en waarschijnlijk een pony die dan toch wel een trauma heeft.

Ik wil niet grof over komen hoor ,maar ik vind het onverstandig het blijven dieren en je weet maar nooit. Dit is mijn mening

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 13:24

Ukkiey vind eerlijk gezegd dat je wat overdreven reageerd, ik noem dit eerder gewoon lol met je knol, iedereen {ok bijna iedereen}doet wel is 'iets' met ze pony wat niet super verstandig is.

Verder vind ik het een erg schattige pony. Denk wel om je houding, want al dat geld op de grond is vast al opgeraapt door andere

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:37

Zo groot zie je er niet uit! Kom alleen door je sweater.. die is denk ik te groot Ik hbe lwe een tipje: Probeer je handen boven de schoft te houden Met 'echt' dressuur mogen je handen niet lager dan de schoft zitten . En met springen zeker niet naar de centen (beneden) kijken of naar de hindernis want dan heb j gegarandeerd een weigerende pony!! Die laatste foto is trouwens leuk !!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:43

sorry, maar ik vind dit gewoon geen mooie combinatie.