Nieuw bijrijdpaard! Derde keer rijden!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KayC

Nieuw bijrijdpaard! Derde keer rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 14:52

Haar naam is Paulieta, ze is 1,575m en 2 maand drachtig. Haar eigenaresse rijd dressuurwedstrijden met haar. Het is een best wel nerveus paard en bij anderen gooit ze meestal haar hoofd in de lucht en dan wil ze wel eens een loopje nemen. Maar bij mij was ze de eerste keer al lekker rustig en oplaatst heel ontspannen (owow dit lijkt bijna wel een pennyverhaaltje ).
De derde keer zijn we wat serieuzer aan het werk gegaan, ze mocht nu ook bij mij nageeflijk gaan lopen vond Saskia (haar eigenaresse) en ik zelf ook. Het was hard werken maar we gaan met sprongen vooruit. Op het eind hebben we nog even gesprongen tot 70 cm. Ze had al zo'n drie jaar niet gesprongen want Saskia is er twee keer afgevallen en durft nu niet meer te springen. Dus het ging wel behoorlijk goed. Veel plezier met de foto's bekijken en alle commentaar is welkom.

Afbeelding

Afbeelding
Ik heb deze keer niet echt op m'n zit gelet, ik was meer bezig met Paulieta.

Afbeelding
Naar Saskia luisteren

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kieffertje

Re: Nieuw bijrijdpaard! Derde keer rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 14:58

Sommige foto's zien er al best netjes uit . Probeer er wel voor te zorgen dat je niet teveel spanning in je armen krijgt en houd je handen rechtop (en voor het zadel)!

MissVanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:08

Meej een Kieffertje-
leuk bijrijdpaard er bij

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 15:11

Leuk paardje
Ziet er netjes uit.
Veel plezier

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 17:43

Kieffertje schreef:
Sommige foto's zien er al best netjes uit . Probeer er wel voor te zorgen dat je niet teveel spanning in je armen krijgt en houd je handen rechtop (en voor het zadel)!

Bedankt maar zoals ik al zei heb ik deze keer niet echt op mijn zit gelet, en ook niet op mijn handen dus.

[edit] ik ben al druk aan het werken aan die spanning in m'n armen, dat probleem wist ik al dus, en vooral m'n rechterhand wil ik nog weleens vastzetten. Dat heb ik Saskia ook al verteld maar wel bedankt

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-05 17:09

Het ziet er best netjes uit op sommige foto´s, alleen jammer dat de foto´s een beetje een slechte kwaliteit hebben..

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-05 19:08

Olympia schreef:
Het ziet er best netjes uit op sommige foto´s, alleen jammer dat de foto´s een beetje een slechte kwaliteit hebben..

Ja vind ik ook, mijn camera is niet de allerbeste jammer genoeg
Maar het gaat hier om het beeld wat je van het rijden krijgt en niet van de kwaliteit van de foto's