Aangezien hij M springen paarden brabantskampioen is geweest(2004)en hij eigenlijk nooit dressuur heeft gelopen(alleen basis)en ik niet meer mag springen en ook wel weer angst heb zijn we dit weekend gaan dressuuren en daar hebben we 4 proeven gereden(2dagen)en 5 winst gehaald.
Zaterdag: ging de eerste proef wat gespannen maar veder wel netjes en hadden we 163 punten en een 4e plaats(14 deelnemers).
De tweede proef ging iets beter en was hij lekker ontspannen en hadden we dan ook 166 punten en een 3e prijs(14 deelnemers).
Zondag: Ging de eerste proef super lekker en was hij lekker los als resultaat 182 punten en een 1e prijs!!!!!(13 deelnemers)!!!
Tweede proef ging een heel stuk minder en dat kwam door een andere pony die naast mij zat want die schrok en schoot mijn ring binnen :S en ja toen schrok Dustin ook en tjah toen had ik een bok proef en een tegen de hand proef met een 9e plaats en 150 punten(13 deelnemers).
Ik heb alleen van de eerste dag foto's want toen was er iemand extra's mee.
Ik wil graag jullie mening hebben of ik goed genoeg ben om de L1 te starten want heb nu 11 winstpunten in de B.
Foto's:
Inrijden:
Mijn tenen en handen
(oja soms heb ik mijn benen heel raar dat komt door mijn knieblessure).In de ring:
Halthouden groeten
Middendraf
E-B-E grote volte
Nog x middendraf
E-X-B halthouden enkele seconde stilstaan
Oke dat is dus weer typisch Dustin met zen bokjes
Dat beentje
En klaar op naar de tweede proef.
Halthouden en groeten
Overgang van draf naar stap
Mooie foto.
Super gave foto alleen jammer dat dat hoofdje niet naar beneden is.
En weer klaar
Bye Bye
En zijn we klaar voor het L1?
Als je genoeg wp hebt kun je wel L starten. De pony loopt volgens mij wel netjes. Je houding kun je misschien nog wel verbeteren door wat meer te 'zitten' in het zadel. Probeer niet naar voren te leunen, handen rechtop en je hakken niet overdreven uitdrukken. (zie foto 8 en 14). Zo wordt het beeld nog veel mooier. Succes ermee
.
Ziet er goed uit!