springfoto´s gemaaktr door [redina]everlien en leo.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sharonaollie

springfoto´s gemaaktr door [redina]everlien en leo.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 19:45

Zoals jullie al mischien gelezen hadden kwamen everlien en leo foto´s maken van mij en orlando.Waaronder ook springfoto´s
Op zich ging dat wel goed voor een dressuurmuts . Af en toe komt die niet lekker uit.En mag me handen iets meer naar voren doen.En ook naar voren kijken waardoor ik niet schreef ga zitten.Ik sprong ook op een dressuurzadel waardoor je ook niet een beste houding in krijgt.Eerst stond er een laag kruisje wat die natuurlijk erg laag vondt laat lekker zijn beentjes hangen ,Hoe hoger de hindernis staat hoe beter die zijn best gaat doen.Maarja het gaat niet over de hoogte maar over de foto´s
Hier de foto´s
Afbeelding Afbeelding
hier kwam die weer niet lekker uit.wat ook mij schuld was.
Afbeelding Afbeelding

OdiEtAmo

Re: springfoto´s gemaaktr door [redina]everlien en leo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-05 19:51

Ziet er goed uit!
Zeker zo met dresuurzadel!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-05 19:57

Bedankt liesjuh91 Ja het is ook nog een ainsley vanqaurd met een extra diepe zit en dikke kniewrongen .Opzich voel je er niet veel aan met springen alleen je houding wordt er niet beter van.Of het komt dat ik niets anders gewend ben

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 00:52

Andere foto´s staan in me onderschift en in mij profiel.

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 01:22

super wat springt ie over zn rug! Wat last van hangende beentjes maar voor een dressuurmuts zit je hardstikke goed, laatste foto!!!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 09:54

Leuke foto's weer Sharona!
Die manen op die eerste en laatste foto zijn stoer!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 13:33

evitatinkle schreef:
super wat springt ie over zn rug! Wat last van hangende beentjes maar voor een dressuurmuts zit je hardstikke goed, laatste foto!!!

idd hangende benen zodra het hoger gaat gaat het een stukker beter.Maarja om nou steeds hoog te springen om zijn benen hoger te laten tillen
Bedankt tja voor een dressuurmuts he.Ben druk bezig met oefenen en wil ook gaan starten dan..ben benieuwd hoe dat zal gaan met me zenuwen dan

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 14:37

samantha23 schreef:
Leuke foto's weer Sharona!
Die manen op die eerste en laatste foto zijn stoer!

Ja gaaf he.
Moet eigenlijk weer getrokken worden.

suusiejjj

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-05 14:43

jammer van die hangende voor benen op de eerste foto.. maar verder mooi paardje hoor,,,

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-05 14:47

Zoals ik al zei dat komt omdat het zo laag is voor hem.Hoe hoger hoe meer die zijn best gaat doen en hoe meer die zijn benen vouwt.En bij de laatste foto was die al op de helft als je kijk naar die ernaast daar springt die net zeg maar...
Maar bedankt voor je reactie!!!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 13:44

Niemand....

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:47

Zal ik dan maar de eerste zijn die gaat zeuren over je cap??

Ik vind het er leuk uitzien maar zeker met springen is een cap nest aan te raden.

Het lijkt op de foto's alsof hij erg dicht onder de sprong gekomen is en daardoor zijn benen onder het lichaam vouwt.

Kelloriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:48

Ik vind t wel grappig. Zeker voor een dressuurmuts. Dr is veel aan te doen nog, maar wie ben ik om daar iets over te zeggen als je zelf tevreden bent

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 13:48

Leuk paardje en het springen ziet er goed uit

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 16:15

Katja schreef:
Zal ik dan maar de eerste zijn die gaat zeuren over je cap??

Ik vind het er leuk uitzien maar zeker met springen is een cap nest aan te raden.

Het lijkt op de foto's alsof hij erg dicht onder de sprong gekomen is en daardoor zijn benen onder het lichaam vouwt.

Je bent de eerste die `zeurt `
Zoals ik al zei hoe hoger die komt hoe meer die zijn best gaat doen en zijn benen gaat vouwen.
Voor mij hoeft die niet in de topsport te komen En is het geen hengst die moet gaan dekken enz...zolang die maar gewoon bij mij springt

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 21:31

ja kleine tip: gebruik een grondbalk voor de afzet. Ik spring met het paard van Alikesflame en die heeft dezelfde hangende voorbeentjes. Ze zit er niet echt dicht op of zo maar dat doet ze zo lijken wanneer ze haar benen zo laat hangen. Grondbalkje zou iets helpen voor het probleem dicht erop afzetten.

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 21:36

evitatinkle Bedankt voor de tip.Maar hij komt er niet dicht onder hoor.Hij komt af en toe niet uit door mij.Iemand anders heeft hem gestart in het b springen met wp dus hij kan het wel.Het ligt gewoon af en toe aan mij en is weer eens tijd voor een lesje .Het was meer van dat ik is een keer goeie springfoto´s wilden

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 22:19

sharonaollie schreef:
evitatinkle Bedankt voor de tip.Maar hij komt er niet dicht onder hoor.Hij komt af en toe niet uit door mij.Iemand anders heeft hem gestart in het b springen met wp dus hij kan het wel.Het ligt gewoon af en toe aan mij en is weer eens tijd voor een lesje .Het was meer van dat ik is een keer goeie springfoto´s wilden

Nee dat dacht ik ook al niet. Hij springt zo goed maar ik snap dat mensen dat gaan denken als ze zulke foto's zien. Ik ben benieuwd als je een keer hoger gaat springen, wil wel foto's zien!

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 22:21

Ik vind het er ook erg netjes uitzien. Springen met een dressuurzadel is zeker niet echt handig. Misschien dat het met een ander zadel beter gaat. Ik bedoel daarmee dus zijn techniek. Je kunt dan kort gaan zitten zodat je niet zoveel op zijn voorhand leunt.

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 23:09

evitatinkle schreef:
sharonaollie schreef:

Nee dat dacht ik ook al niet. Hij springt zo goed maar ik snap dat mensen dat gaan denken als ze zulke foto's zien. Ik ben benieuwd als je een keer hoger gaat springen, wil wel foto's zien!

Ik zou best foto´s willen plaatsen als het hoger staat.<
Maar ik heb dan een probleem me ouders kunnen wel foto´s maken alleen niet op het goeie moment vandaar dat ik nu ook spring foto´s wilde hebben.
Dit is dan een spring foto met diegenen die er mee gestart is.alleen was dit een onderlinge en had die nog niet veel ervaring.En het staat 70 -80 cm .Als het niet nog lager is..
Afbeelding

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-05 23:16

egnie schreef:
Ik vind het er ook erg netjes uitzien. Springen met een dressuurzadel is zeker niet echt handig. Misschien dat het met een ander zadel beter gaat. Ik bedoel daarmee dus zijn techniek. Je kunt dan kort gaan zitten zodat je niet zoveel op zijn voorhand leunt.

Idd want als ik springles heb.Van iemand die ook veel wedstrijden rijdt en jonge dieren enz En zij let heel erg op de techniek.Ik heb daar verder nooit commetaar op gehad en sprong toen ook met een springzadel van iemand anders.Alleen als ik zeg maar in de goeie galop moet landen wilde ik nog wel eens zelf te veel buigen.Verder niet echt veel ander commetaar .ze vondt me erg ntjes rijden .Wachte goed af ..Oja en goed vooruit kijken zodat ik niet schreef ga zitten
Maar idd als je deze foto´s ziet laat die zijn benen wel hangen.
Maar zoals ik al zei zodra het hoger komt te staan dan begint die pas echt zijn best te doen.... Maarja voor mij hoeft die niet super te springen en hoog in de spring sport te komen .Als ik maar een b /l pacour kan springen .Paard kan het wel .alleen ik nog

Vamanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 23:43

mooi paardje hoor!! springt wel goed vind ik

ennuh ik herken er wel een beetje in met uiterlijk van mijn paardje ( ook zeoliet) maar dat had ik al een keer gezegt tegen je

evita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-05 23:49

Ik ben echt fan hoor! Super paardje heb je! En je rijd ook errug netjes. Nou ga ik niet meer slijmen hoor . Ga volgende topics van je in de gaten houden. Zag dat je ook op het centrale tekentopic foto's had geplaatst. Nou teken ik ook, zal ik de hoofdfoto natekenen als ik tijd heb? Vind hem echt een mooie uitstraling hebben.

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 14:34

Vamanda schreef:
mooi paardje hoor!! springt wel goed vind ik

ennuh ik herken er wel een beetje in met uiterlijk van mijn paardje ( ook zeoliet) maar dat had ik al een keer gezegt tegen je

Hahaha idd dat je had je al een keer gezegd
Bedankt voor je reactie

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-05 14:35

evitatinkle schreef:
Ik ben echt fan hoor! Super paardje heb je! En je rijd ook errug netjes. Nou ga ik niet meer slijmen hoor . Ga volgende topics van je in de gaten houden. Zag dat je ook op het centrale tekentopic foto's had geplaatst. Nou teken ik ook, zal ik de hoofdfoto natekenen als ik tijd heb? Vind hem echt een mooie uitstraling hebben.

Hahha is toch niet slijmen Vindt ik harstikke leuk hoor!!!
Ja als je tijd heb zal ik het erg leuk vinden