dus ik schiet overal foto's van en geniet van elk moment dat ik bij hem ben. Nouja, niet helemaal, want gisteren dacht ik er nog hard over om gelijk te stoppen.Hij ging de laatste weken helemaal niet lekker. Denk dat ie toch iets een dipje heeft (in Maart reed ik nog M1). Gisteren even met een vriendin gepraat en besloten om toch maar te starten en te genieten van onze laatste week saampjes

Nougoed, toch maar naar Geesteren gegaan. Parkeren langs de weg. Ehm?
En toen ik de Z ring zag zei ik "Hmm mam, zullen we maar weer omdraaien?" om vervolgens keihard in lachen uit te barsten. De ene Z ring was goed te doen, maar de ander was werkelijk berg en dal. Knap sturen als je op M een keertwending naar rechts moet maken, en de grond net naar beneden keldert op M

Al met al de eerste proef gereden met een fijn gevoel. Strenge jury, maar wel een die rechtvaardig is. Mams en ik zeggen altijd maar "Als je daar winst rijd, heb je een nette proef gereden en is je winstpunt verdiend" Zo'n jury die 3en en 8en durft te geven, en die wil ik graaaaag hebben!
Resultaat hier was, afgezien van een foutje: Ik moest van hand veranderen in uitgestrekte draf, maar er stond reclame op het hekje (jaja, roze tussen wit
) en dat was erg raar: meneer stond dus ook zomaar stil
244 punten. (en 240 is dus winst, proef 57A, FEI Z2 proeven pony's, voor het geval mensen denken dat ik heel asociaal bezig ben)De tweede proef was dus in de 'berg en dal ring'. Hier dus de keertwending op M maar 2 meter later ingezet, overigens was hij wel goed
Door dit ongelijke terrein kreeg ik echter tactfouten in de midden en uitgestrekte draf. Jury was hier gelukkig heel redelijk. Boas werd voor mijn gevoel een beetje te lang, maar blijkbaar heeft mevrouw de jury het toch nog goed genoeg gevonden: 230 punten waar 228 winst was (proef 59A
)En dus nog even wat foto'tjes:
Hier draafde ik net aan met losrijden.
En dus gelijk ook spanning, Boas vind het meestal wel even spannend

En nog even een galopje.
Meer rijfoto's heb ik niet, moest nl. vrij snel de ring in. Al met al toch wel tevreden!
Bij terugkomst mocht Bo lekker in de paddock

En nu, op naar onze laatste week en genieten!
Ik beloof jullie van ons laatste weekend wedstrijd een hele fotoshoot
)
! Geniet nog maar even van jullie laatste week saampjes!