zoals sommigen weten heb ik net vorige week mijn paard en veulen bij de kliniek opgehaald na een zware koliek aanval, dus ik moest een invaller hebben

Dankzij bokker Cynthy ( dank je wel!!!) mocht ik toch nog meedoen met haar leasepony.
dus elke dag braaf trainen deze week, gisteren gewassen en gevlochten etc.
Komen we vandaag bij het conours aan, pony eruit en opzadelen... blijk ik het verkeerde inentingsboekje te hebben meegenomen....
chips.. al die moeite gedaan, kan ik alsnog niet meedoen!
ben een beetje op het inrijterrein wezen hobbelen, en zie hier het resultaat.
even miscommunicatie:
Dit is al beter.
Shadon heeft al zeer lang niets meer dressuurmatig echt gedaan, dus van de week was ze nog zo stijf als een plank. ( dit keer 4de keer erop)
vandaar mijn handen half op mijn knieeen zitten ( wat eigenlijk geen excuus mag zijn natuurlijk!)
beetje wazig.. grond zag er schijnbaar intressant uit.
halthouden is altijd leuk

en autorijden kan ik ook al zoals je aan mijn handen kan zien
Lekker actief drafje
en het perfecte plaatje en gevoel voor mij: ( behalve die geldproblemen he,wie weet vind ik nog wat
)ach, er zitten wel wat foutjes in, maar ik heb deze pony pas 4x gezien en gereden, en ze heeft al tijden niet echt dressuurmatig gewerkt.
dus ik vond het wel fijn aanvoelen en rijden.
beetje jammer toen ik zag hoe mijn tegenstanders het deden,had best veel kans gemaakt als ik zo had gereden in de proef .
Cynthia, harstikke bedankt voor alles, de volgende keer neem ik je mee op concours zodat JIJ kunt rijden
( en vergeet ik het inentings boekje niet) 
leuk paardje hoor, is wat anders dan een tinker hé
)