En zo kon ik ook even lekker rustig kijken.
Als eerste de kampioene, Carola Paauwe:

Straks meer...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Het is echt zo'n gave combi, echt dik verdiend gewonnen! Die eerst foto vind ik erg mooi!

fabienne schreef:Helaas heb ik het paard niet zien lopen, maar vanaf deze foto's krijg ik de indruk, dat het paard toch wel te ver achter de loodlijn loopt.....in Z2 zou dat meer met de neus eruit en iets hoger ingesteld mogen zijn.....tenslotte hebben we het hier over de kampioene!
Heeft iemand de link naar het filmpje? Misschien geven de foto's een vertekend beeld?

liza van loon schreef:Ja maar die van Wilmer ook, hoe stil die zijn handen hield! Zo hoort de Z2 te zijn.
.
.

Anoukie schreef:liza van loon schreef:Ja maar die van Wilmer ook, hoe stil die zijn handen hield! Zo hoort de Z2 te zijn.
Wilmer reed zeer beheerst en netjes, maar niet knallend genoeg. Ook vond ik zijn paard echt veel te lang in zijn lijf voor de Z2. Maar goed, het schijnt geen makkelijke bok te zijn.
. 
Kayla schreef:Anoukie schreef:Wilmer reed zeer beheerst en netjes, maar niet knallend genoeg. Ook vond ik zijn paard echt veel te lang in zijn lijf voor de Z2. Maar goed, het schijnt geen makkelijke bok te zijn.
Dat eerste ben ik wel een beetje met je eens, maar vond hem zeker niet veel te lang in zijn lijf. Het is idd geen gemakkelijk paard, maar dat heeft daar ook weinig mee te maken. Vind het erg knap hoe mooi en stil hij op elk paard zit, ik kan je verzekeren dat Major niet echt lekker zit.