ik had een vraagje, sinds een bepaalde tijd heb ik mezelf aangewend om in te knikken in mijn zij tijdens het rijden, ik ga dan als het ware met mijn rechter schouder wat naar voren, en knik links in. ik zat voorheen gewoon helemaal recht op het paard, maar dit heb ik mezelf dus aangewend, wat erg vervelend is, want aanwennen gaat sneller dan afleren
elke keer wordt het weer tegen me gezegd, rijd elke dag onder toezicht van een lichte tour amazone, als oefening moet ik me dus gewoon heel goed uitstrekken, en mijn linker knie meer laten zakken tijdens het rijden, en ook zonder beugels rijden, ik heb een paar weken geleden een keer in een clinic van inge janssen-bouwmeester (?) meegereden, de groom van bart bax, en dat was echt heel fijn. haar ga ik dus nog een keer om advies vragen, en hoop dat ze dus nog een keer op stal langs kan komen. ook heb ik sinds vandaag een nieuw zadel gehad, wat mij misschien iets meer kan helpen. maar nu had ik de vraag, weten jullie misschien nog iets wat goed zou helpen? ik zat te denken aan misschien zo'n fysio band die je om je middel hebt, maar zou niet weten of dat mijn probleem zou oplossen? of wie kent er nog een bepaald persoon, die bekend staat in het geven van zitlessen of iets in die richting?ik hoor het graag
Ik ken dit probleem trouwens, en ik ben ook een poging aan het doen om het op te lossen.