een maand terug kwam major hier weer bij ons op stal te staan dus ik ging weer trainen want ik wou weer concoursen met hem gaan startten. zo gezegd zo gedaan. ik dus keihard trainen met major om weer op wedstrijden te komen. vandaag was er concours in wijhe waar we aan mee deden in de Z1. ik reed dus de 1e proef (daar zijn foto's van) en die ging naar mijn idee niet zo heel erg goed. daar dacht de jury dus anders over. ik kreeg 196 punten!!! dat zijn dus 2 winstpunten in 1 klap. dus ik weer helemaal blij. ik nog een tijdje stappen voor de 2e proef. toen moest ik de 2e proef rijden maar daar zat zo'n miepje in de auto waar we even moesten overleggen of we wel gingen starten want dat is zo'n oliebol die als paarden of pony's goed lopen, heel jalours is en dat alleen maar af gaat straffen. de 2e proef ging niet zo netjes maar nog wel een winstpunt waard vond ik. daar dacht zei dus heel anders over. Ik had 168 punten!!
de volgende keer dat ik haar auto zie staan rijd ik echt niet meer hoor!!
wat een oliebol!!voor de foto's van de 1e proef moet je naar de site: http://groups.msn.com/PoNyLoVeR92/majoropconcoursinwijhe.msnw gaan
dit waren ze weer!!
laat me horen wat je er van vind!!
groetjes van paola