Ze staan op willekeurige volgorde
Hier de fotos ::

En Bonita op Kitty;; caprilli

Ik weet:
* moet mn hakken uitdrukken
* val naar voren toe
* knik in mn armen
* en heb pianohanden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

LoveJoew schreef:Idd jammer van de kwaliteit !
De fotows lijken? erg uitgerekt en daardoor jij en je paard ook,
commentaar geef je zelf al gedeeltelijk, maar daar wil ik nog even aan toe voegen dat je paard heel erg op de voorhand loopt, probeer ook de achterhand er meer bij te houde door um van voor meer op te vangen..
Succes
En t paard is ook beetje lang.. Maar is niet mn eigen paard.. en rijd dr 1x per 2 weken op ofzo.. en heb dr nog niet zo vaak opgereden
Maar dankje

noekje schreef:Ehm eventjes off topic
Hoe zie je precies dat een paard teveel op voorhand loopt?
Als hij een beetje naar voren gedoken loopt zegmaar?

.
. PolosportJ schreef:noekje schreef:Ehm eventjes off topic
Hoe zie je precies dat een paard teveel op voorhand loopt?
Als hij een beetje naar voren gedoken loopt zegmaar?
ja zo'n beetje jah, als je zeg maar een lijn trekt deze naar beneden loopt. Tis geloof ik de bedoeling dat ze vanaf de L2/M ongeveer recht lopen en vanaf de M2/Z moet ie toch wat meer door zijn achterhand zakken. dan gaat de lijn zeg maar omhoog.
Maar dit paard idd beetje lang en op de voorhand maar volgens mij rijdt dit meisje hier B en is verder niet echt wedstrijdgericht of heb ik iets gemist? Dus als dat niet zo is en je wilt gewoon lekker rijden zou ik me der maar niet zo druk om maken om je paard echt recht te krijgen of zelfs te laten zakken ben je nog wel ff bezig dat is echt lange tijdwerk :J
Maar alvast dankje