Waarom ik? Mijn leerkracht en de eigenaar van de pony zijn te oud.Ik vind hem netjes lopen om maar een maandje onder het zadel te zijn
Alleen zijn galop wastie heel snel, maar ik denk dat het redelijk logisch is dat ie nog wat zit met haar evenwicht 
drafje
als deze korterbij was, dan was het nog best een mooie foto

deze was nog onwennig! Tov Ex nam ze hele kleine pasjes
Heel schattig maar enorm vreemd om op te rijden 
stap
hier had ik ook even moeite
het was moeilijk om haar in een juist tempo te krijgen en te houden
lekker kijkerig was ze welen dat hoofdje was ook nog onrustig
Ach kan het haar niet kwalijk nemen, ik zou ook moeten wennen aan een nieuwe ruiter 
maar ze kan het wel
poging tot middenlijn, probleem was datik redelijk lang zit. En daardoor niet met mijn benen aan haar kon, ga ze maar een gaatje korter doen zodat ik haar tenminste tussen mijn benen kan houden. Kan ik haar ook beter ondersteunen in de galop.
hier besprak ik met Mieke hoe ze in galop was en hoe het ging enzo
na dressuur stelde ze me voor nog een sprongetje te maken, hoewel ik twijfelde (tja de pony is nog jong) stemde ik toch maar toe omdat ze me verzekerde dat ie al eerder een parcourseje had gesprongen. Daarbij ben ik helemaal niet zwaar dus
Dat ging goed! Ze was wat onzeker maar ze sprong!haar techniek zal niet perfect zijn maar ze is jong!
Commentaar mag(graag zelfs) maar houd het vriendelijk en opbouwend. Ik zit er hier voor het 1st op! De pony is jong en het is voor mij ineens ook de 1ste keer dat ik op zon groentje zit
wb de staartriem? Het is niet mijn pony, ook niet mijn tuig
Hoe ze het op wedstrijd doen is me een raadsel want ik dacht niet dat het mocht bij dressuur
Lijkt me een leuk, braaf ponytje
)?
ga mee met het bovenstaande commetaar.
(ik wilde eigenlijk liever wel opzadelen) maar toenk aan kwam stond ze al klaar
)??? Die heb ik nl zondag nog gezien op de dressuurwedstrijd bij danielle joosten