Ik zat niet in verlichte zit,trok in haar mond,en viel er bijna af..
Maar was even vertrouwen kwijt,omdat ze steeds weigerde,en ik durfde niet meer in verlichte zit,bang om voorover te vallen
http://www.zippyvideos.com/6410651091087916/vir_en_ik/
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heeft je paardje er niets aan overgehouden? en jij ook niet?(ik zag dat jullie de hele hindernis omverliepen) 

KarmY_LoVeR schreef:oei, dat ziet er idd niet echt vriendelijk uit. maar dat vertrouwen komt vast vanzelf wel terugHeeft je paardje er niets aan overgehouden? en jij ook niet?(ik zag dat jullie de hele hindernis omverliepen)
)

Billy schreef:En denk jij op deze manier je paard vertrouwen te geven?
Als je niet eens normaal wilt gaan zitten voor een sprong, heb je niks in de buurt van een hindernis te zoeken.
Billy schreef:Mij is geleerd om je paard op te sluiten en aan te drijven zodat hij toch springt.
Zoals jij het voorstelt kweek je weigeraars

Meer kan ik er eignelijk niet over zeggen..
Jammergenoeg overkwam mij dit ook wel eens, en heb ik dus (zoals iedereen je hier al aanraad) een stap terug gedaan, weer (wederzijds) vertrouwen opgebouwd en nu springen we weer op ons oude niveau. En idd, neem les, hulp hierbij kan je wel gebruiken, neem maar van mij aan