Hilbert is een 10-jarige goedgekeurde Welsh K hengst, zijn vader is Vita Nova's Golden Boris. Hij is nog nooit op wedstrijd geweest en echt doorgetraind ook niet, dus dat wordt nog wat in januari!
Ik ben nu bezig met pure basis. Schakelen aan het been, terugkomen op de zit. Stelling links en alles wat erbij hoort vind hij erg moeilijk, terwijl hij op rechts zo door een appuyementje heen loopt. Onvoorstelbaar, haha.
Basiswerk dus met name. Niet vergeten in commentaar (mag hoor, als het maar onderbouwd is
) dat ie dus eigenlijk nog vrij groen is.Hmmm... beetje scheve horizon

Pasje wegrijden, rustig aan anders vliegt ie nog in galop

Zet hier net een volte naar links in, waarschijnlijk was ik mijn linkerstelling weer kwijt of viel ie naar rechts.
Voorwaarts rijden in het terugrijden, hij gooit gelijk zijn voorbeentje meer eruit

Binkie

Nog een pasje weg
Enneh nog wat meer
Volgend jaar maar gewoon in de B beginnen hoor, want op de foto's issie stabieler dan IRL

Overigens ben ik nog op zoek naar een goed dressuurzadel voor Hilbert. Mijn houding is nu ook wel een stukje slechter, vind ik zelf.
je pakt het iig heel netjes aan. je zit idd beter in een dresuurzadel maar ik voel me ook altijd net een zoutzak ik in een veelzijdigheids/spring zadel
Ziet er netjes uit! Ga zo door zou ik zeggen