zaterdag sinds 3 maanden ofzo weer op Beau gereden, samen met mijn heel goede vriendin gwen. ik ben heel lang bang geweest om op beau te rijden, want het is een schatje om te zien, maar met rijden, kan ze zich soms gewoon achterover laten vallen, daarom ben ik ook zo bang geworden. maar samen met gwen gaat het al een stuk beter. eerst gaat gwen er altijd even op, om het "wilde paard" even te temmen
eerst was beau het er dan ook echt niet mee eens! ze kwam een paar keer goed omhoog, en er kwamen een paar bokken uit. maar gwen bleef er goed opzitten en bleef haar goed de baas!
(iets wat je van mij niet kunt zeggen
)eigen commentaar:
* het zadel schuift naar voren. ja dat weten we, maar op de fotoos lijkt het veel erger dan in het echt moet ik zeggen, het vertekend. maar alsnog ligt het echt té ver naar voren zie ik, echt op haar schouders. maar ik ben dan ook hard aan het sparen voor een staartriem. dus na het zien van deze fotoos, wordt het wachten tot we een staartriem hebben.
* te groot te lang misschien wel, maar we zijn absoluut niet te zwaar. Beau is een hardstikke sterke pony, met genoeg spieren en vet op haar lijf, dus die kan ons best voor een half uurtje houden
*houd er even rekening mee, dat ze nog niet vaak onder het zadel is geweest.
* te korte beugels ja dat klopt, maar beau wil nog wel eens goed bokken, dus kunnen we in de beugels gaan staan, en dan zitten we gewoon even wat makkelijker, als het wat beter gaat, gaan ze echt wel 2 / 3 gaten langer
*gwen is met lichtblauwe rijbroek+zwart shirtje ik ben dus die andere
naja, genoeg gel*ld, hier de fotoos:
eerst Gwen:
ik heb toch niet zo'n zin baaaas
tja...dit bedoel ik dus
Beau waar gaat je hoofd heen...
dat is beter

toen ik
:Beau & Gwen
Beau & ik
http://www.zippyvideos.com/2911434931060816/im000827/
Gwen in draf
dit was het, commentaar is natuurlijk welkom, mits opbouwend, van je fouten kun je alleen maar leren, en wij zijn ook geen anky's.

doei! groetjes Gwen, Manon & Beau

Lijkt me niet echt prettig zo voor je pony
hihi. Maar ziet er verder wel netjes uit. Denk wel een beetje om je houding. Handen meer dragen *gaat kijken wie dat ook alweer niet deed..* gwen
en ook bedankt voor de reacties