Beau @ work..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sunrise_

Beau @ work..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 19:26

hallo

zaterdag sinds 3 maanden ofzo weer op Beau gereden, samen met mijn heel goede vriendin gwen. ik ben heel lang bang geweest om op beau te rijden, want het is een schatje om te zien, maar met rijden, kan ze zich soms gewoon achterover laten vallen, daarom ben ik ook zo bang geworden. maar samen met gwen gaat het al een stuk beter. eerst gaat gwen er altijd even op, om het "wilde paard" even te temmen eerst was beau het er dan ook echt niet mee eens! ze kwam een paar keer goed omhoog, en er kwamen een paar bokken uit. maar gwen bleef er goed opzitten en bleef haar goed de baas! (iets wat je van mij niet kunt zeggen )

eigen commentaar:

* het zadel schuift naar voren. ja dat weten we, maar op de fotoos lijkt het veel erger dan in het echt moet ik zeggen, het vertekend. maar alsnog ligt het echt té ver naar voren zie ik, echt op haar schouders. maar ik ben dan ook hard aan het sparen voor een staartriem. dus na het zien van deze fotoos, wordt het wachten tot we een staartriem hebben.
* te groot te lang misschien wel, maar we zijn absoluut niet te zwaar. Beau is een hardstikke sterke pony, met genoeg spieren en vet op haar lijf, dus die kan ons best voor een half uurtje houden
*houd er even rekening mee, dat ze nog niet vaak onder het zadel is geweest.
* te korte beugels ja dat klopt, maar beau wil nog wel eens goed bokken, dus kunnen we in de beugels gaan staan, en dan zitten we gewoon even wat makkelijker, als het wat beter gaat, gaan ze echt wel 2 / 3 gaten langer
*gwen is met lichtblauwe rijbroek+zwart shirtje ik ben dus die andere

naja, genoeg gel*ld, hier de fotoos:

eerst Gwen:

Afbeelding

Afbeelding
ik heb toch niet zo'n zin baaaas

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
tja...dit bedoel ik dus

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Beau waar gaat je hoofd heen...

Afbeelding
dat is beter

Afbeelding

Afbeelding

toen ik :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Beau & Gwen

Afbeelding
Beau & ik

http://www.zippyvideos.com/2911434931060816/im000827/
Gwen in draf

dit was het, commentaar is natuurlijk welkom, mits opbouwend, van je fouten kun je alleen maar leren, en wij zijn ook geen anky's.

doei! groetjes Gwen, Manon & Beau

Manny

Re: Beau @ work..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:32

vier mooie witte benen. ziet der lief uit maarja ik kan op de foto's zien wat ze ook kan:P

Jodievanmij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:02

tip:: laat je zadel aanpassen niets is zo vervelend voor een pony/paard als een niet goed passend zadel...Misschien doet ze daar kunnen ze door de pijn ook erg opstandig door worden. voor de rest ziet het er leuk uit..

Esther_Ziezo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 21:24

Leuke pony
Echt een leuk koppie heeft die

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-05 21:37

Jodievanmij: tja..dat gaat een beetje moeilijk denk ik..want het is nl. mn verzorgpony, en niet mn eigen dus... en ze zeggen dat dit zadel goed ligt dus..mja... ik kijk wel, wat ik kan regelen

nog bedankt voor de reacties

groetjes manon

Roebin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 09:36

Dit zadel kan nooit goedliggen want het is veel te groot en als je daar niks over te zeggen hebt dan ga je toch zonder zadel. Je moet wel aan de pony denken en niet aan jezelf.

IloveShets

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 11:04

Zadel is idd te groot! Voor de rest leuke foto's..

Anika_Ses

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 16:25

echt een hele leuke pony en vind jullie allbei nog niet te groot. Over het zadel weten jullie het nou wel dus daar begin ik dan ook niet meer over

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 16:45

Njah je geeft zelf al commentaar Zadel is wel te groot volgens mij Lijkt me niet echt prettig zo voor je pony hihi. Maar ziet er verder wel netjes uit. Denk wel een beetje om je houding. Handen meer dragen *gaat kijken wie dat ook alweer niet deed..* gwen Enn hakken uitdrukken + Handen in een 'knik' Succes!

N_fotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 17:11

zadel, waar ga je met die pony naar toe .... maar jah 't zadel is idd te groot, zo kan je ook druk plekken krijgen echt onwijs klote is dat.. dan ben je nóg verder van huis(geloof me)
Jah idd.. ga dan zonder zadel... of longeer alleen ofzoiets.. want dit is écht niets voor 't arme beestje

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-05 18:22

kej bedankt voor de tips, zal er zéker wat mee doen! want het belang van de pony gaat natuurlijk voor alles! en ook bedankt voor de reacties

groetjes manon

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 21:05

heeeel leuk paardje
Zit wel een karakter in zeg